Tuesday, June 30, 2009

And now...

... it's...... Makro! Makro? Proč? To by mě taky zajímalo, ale prostě mě napadlo makro. A napadá tě ještě něco? Protože pokud ne, tak we're fucked, Páč páč je kokot k pohledání (fénixáci, sledujte časy ;-) a mě nic nenapadá a když už jsme začal (missclick or missing letter?), tak se mi nechce jenom tak skončit (Dotázka zoodpovězena). Áha? Dos box si mi moc nepomohl :-/ Albyrace? Ne, jenom geniální solo z... šak víš. "Luke! Use the force before intercourse, but Luke! Think about the reader." Oh crap! Nvm, what about ignore it? OK. Vy to nechápete nic z toho, že? Škoda, ale můžete se zeptat, ač nerad, vysvětlím (další narážka na mysterious NĚCO). K čemu to je? K ničemu, co? Profesor? Přesně do středu jizvy, teda tyče, teda terče, píče, fíče, louče, kouče, ouch (like ouč, not ouch like ucho)! Tohle je doplna a nasložito k něčemu, Páč všechno je-k-ok(ot) ničemu, ale čimu (chápete?)? Jenom, co se (Albýn, ofc) rozhodnu pozvat Anekdotu na rande (zde je nápověda ;-) a Anekdota přijme a budou spolu chodit, tak to bude chápat aspon jedna osoba kromě mě a částečně Hostitele. To bude hezký a pak budeme mít šípkovou růženku, která bude uspaná a stejně bude drhnout domov za babičku a bude jí nosit kosti, pekáč a flašku, Páč ryba, bábovka i pívo bude sezřaný/vipytí. A pak se najednou objeví vlk, probudí moji dceru a seřere zlého myslivce, který sezřal moji ubohou babičku, která je mrtvá už hodně dlouho, ale myslivec za to nemůže, on byl hladovej kvůli řýží, mřízí, řízní, řízní, řízní, at to krásně vyzní, prostě kruze a tak se snažil přežít jak to šlo, tedy klidně i snězením mrtvoly. A to je konec teréní vozidla! Doufám, že se vám moje Anekdota líbí, Páč když ne, tak na vás pošlu páče, kterej je vůl, Páč mě prostě sere. A pokud se líbí, tak nedám, moje anekdota. Poslední, předposlední a předpřeposlední písmena jsou nápověda. Poslední věta je opačná nápověda. A pokud to dojde Anekdotě, tak jsem se nespletl a pokud to Anekdotě nedojde, tak nefadý a pokud to dojde někomu jinýmu, tak dobře ona/on!

2 comments:

Thank you for any comments :)