Sunday, June 7, 2009

Zamyšení druhý, ale vlastně první...

Zamyšení nad smyslem smajlíku :-D aneb LOL? LOL! Kník! Kník! Kník! LOL? Spamuje a pak prohlásí: A už mě to nebaví LOL? Řeší se chilli čokoláda. Já se teda na složení nekoukám LOL? O chvíli později Lind chilli jsem měl též, s náplní i bez LOL? Stejný příspěvek jako předtím, reakce na někoho, kdo měl opravdu pálivou čokoládu: Možná si měl nějako Super Extra edici LOL? LOL? Odpověď: Asi LOL? Příspěvek: dobrou skoropůlnoc. Odpověď: dobrou, dítko LOL? Reakce: haf! LOL? Příspvěk: Dobrou s kobrou, vážení! LOL? Příspěvek: Dobrou noc všem nespavcům! LOL? Příspěvek se týká přání dobrého rána Reakce říká: dobré dopoledne Reakce na reakci: chichi TObě taky... já vstávala o půl desátý, takže mám ještě ráno LOL? Příspěvek: Dobrou noc! LOL? Moje osobní: WAT? LOL? WAT? ROFL? WUT? OMTM! Příspěvek: Dobrou! LOL? Moje osobní: WAT? LOL? WAT? ROFL? WUT? OMTM! Příspěvek: tuc tuc dobrou noc... LOL? Příspěvek: teplá voda, vlastní postel, světlo, elektřina, jídlo...jo, už jsem zase doma LOL? Příspěvek: že jsem ráda, že to Rusko vyhrálo... LOL? Příspěvek: Mám lístek na MoR Reakce: Ještě ne LOL? Příspěvek: Vyhrali sme náš okrsek a klucí taky a "béčko" bylo 6. (LOL?), myslím a taky sme vyhráli 2. a 3. místo v jednotlivcích a klucí obsadili první tři místa... (LOL? LOL? LOL?) sme prostě nejlepší a zase sme tím všechny hrozně potěšili (LOL?) alespoň sme letos nechlastali na vítezství a žal, ale jen na to vítezství (LOL? LOL?) LOL? LOL! Příspěvek: 131 příspěvků?!! Co jste tu dělali? LOL? LOL? Příspěvek: Pojedu do Kunštátu a večer na Dramik LOL? Příspěvek: doufám že do Brna nic nedojede, protože se chystám večer si užít ohňostroj LOL? LOL? Pokud nechápete NEpište první co vás napadne, napiště nechápu ;-). Pokud chápete napiště vy víte, co ;-)

2 comments:

  1. ztratil sem se u cca 13. LOL

    ReplyDelete
  2. Ztratil? Jak ses mohl ztratit? Prostě čteš a bud chápeš nebo ne, nic víc...

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)