Monday, June 22, 2009

Velmi nekultivovaná konverzace

Povinné hlasování v poetbattlu!
Přibila zde spousta věcí, včetně poetbattlu s Neznámým Hostitelem na stejné téma a to včetně navazování na předchozí text. Opravu Neznámýho Hostitele berte jako konečnou verzi a původní ignorujte. A samozřejmě, hlasujte pro vítěze. Toš, kdo? Já nebo Neznámý Hostitel? Kdo se vám líbil víc? Hlasuje každý, kdo sem přijde a to povinně! Do komentářů pod tímto článkem pište cokoliv chcete. Já sem budu psát taky a Neznámý hostitel přislíbil účast také. Psát můžete cokoliv chcete, ale upozornuju, že ne všechno odsouhlasím. Jsem tolerantní, takže toleruju vše kromě "HC prejt", tedy příspěvky obsahujícíc přílíš (posuzuji já, ale jsem ochoten diskutovat) nesrozumitelný text a text, který se bude opakovat víckrát. Příklady: "HC prejt": abcdefg... "Volný studený prejt v tom": Albýne si pyča, ale miluju tě :-* Snad chápete. Dotazy pište sem. Změna. At žije anarchie. Komentáře se mazat nebudou, páč jsem hustej a cenzura fuj. Ale pro gaye, tu máme i přehled poetbattlu. 
Albýn: 
                                                                       Pro prdel zaječí

  králíkům
Do nory zakřičím. 
 Krumpáčům,  se do očí vysměju.  
Oni mě, 
 zastřelí pomalu.  


Do pytle! 

 Já jsem asi v nebi.  
Ano, jsi.  
Anděl mi sdělí.  
Do psích uší!   
Ptám se.  
Hřísník a v nebi?  
Nechtěj tě,  
už nejsou kotly...  
Neznámý Hostitel: 
 Pro peklo kotly. 
 Děti jsou lotři. 
 Do pekla půjdou. 
 Do kotle vlezou a shynou... 
 Děti, buďte lotři. 
 Jídla bude dosti. 
 Vy do pekla.
 Já dohněda opečený chleba
 za vaše kotle a hříchy dostanu. 
Děti, běžte do pekla
 at mám na chleba. 
  Albýn: 
 Kotlaři, děti sem pošli. 
 Kotel sem, pošli kurýrem 
 Počká tu na tebe. 
 Nepřijdeš do nebe. 
 Tam už tě nepustí. 
 Peklu už neslouži! 
 A možná ti odpustí. 
  Neznámý Hostitel: Nechci do nebe. 
 Pošlu si pro tebe. 
 Děkuji Satane. 
 Neděkuj občane, 
 sloužíš nám dobře. 
 Budeš mít koně
 a výhled na moře. 
 Moře lávy a děti v ní. 
 Uvidíš na všechny i na ty svý 
  Albýn: 
 V nebi nic není. 
 Povídá žena. 
 Jenom tam leží. 
 A pivo nemají. 
 Všude nuda,
 žádná svoboda... 
 Nekuř, nepij a nemiluj. 
 Nemůžu do pekla? 
 Přijímám Satana. 
  Neznámý Hostitel:
Nemůžeš ženo. 
 Potrestána jsi, 
 za hloupost svoji. 
 Nepůjdeš do pekla. 
 Nepřijmeš Satana. 
 Zůstaneš v nebi. 
 Kde utrpení
 a nuda se dědí. 
 Poděkuj rodičům, 
 za svoji víru. 
 Kdo není křestanem je osvobozen. 
  Albýn: 
 V pekle není peklo. 
 Tam není už vedro. 
 Zábavy spousta. 
 Žádný asketa. 
 Bud potrestán, hloupý lide. 
 Za svoje ideje. 
 Za svoje myšlenky. 
 Chceš nudu? 
 Užij si květinku! 
 Chceš jednu? 
 Jednu činnost po celý život? 
 Satanistou bud, 
 když chceš radši plnou hrud poživota

29 comments:

  1. Neznámý hostitelJune 5, 2009 at 5:42 PM

    První komentář. Testovací.

    Zdraví Neznámý Hostitel :-)

    ReplyDelete
  2. Zajímavé...
    Nefunguje ti to :-P

    ReplyDelete
  3. Neznámý hostitelJune 5, 2009 at 5:50 PM

    Vidím, no nevadí, ne?

    ReplyDelete
  4. Ženský jsou jako šaliny, nemá smysl za nima běhat, za pět minut stejně jede další.

    ReplyDelete
  5. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 9:58 PM

    Co si to chtěl?

    ReplyDelete
  6. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 9:59 PM

    promin :-(

    ReplyDelete
  7. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 9:59 PM

    takže mám napsat další, jo?

    ReplyDelete
  8. Jenom něco zkouším, počkej. Po dalším komentáři vysvětlím

    ReplyDelete
  9. Nevadí, ale funguje to a to potěší :-)

    ReplyDelete
  10. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 10:03 PM

    Proč otázka?

    ReplyDelete
  11. Pro prdel zaječí
    králíkům.
    Do nory zakřičím.
    Krumpáčům,
    se do očí vysměju.
    Oni mě,
    zastřelí pomalu.
    Do pytle!
    Já jsem asi v nebi.
    Ano, jsi.
    Anděl mi sdělí.
    Do psích uší!

    Ptám se.
    Hřísník a v nebi?
    Nechtěj tě,
    už nejsou kotly...

    ReplyDelete
  12. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 10:18 PM

    Vyráběč kotlů

    Pro peklo kotly.
    Děti jsou lotři.
    Do pekla půjdou.
    Do kotle vlezou
    a shynou...

    Děti, buďte lotři.
    Jídla bude dosti.
    Vy do pekla.
    Já dohněda
    opečený chleba
    za vaše kotle
    a hříchy dostanu.

    Děti, běžte do pekla
    at mám na chleba.

    ReplyDelete
  13. Kotlaři,
    děti sem pošli.
    Kotel sem,
    pošli kurýrem
    Počká tu na tebe.
    Nepřijdeš do nebe.
    Tam už tě nepustí.
    Peklu už neslouži!
    A možná ti odpustí.

    ReplyDelete
  14. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 10:37 PM

    Nechci do nebe.
    Pošlu si pro tebe.
    Děkuji Satane.
    Neděkuj občane,
    sloužíš nám dobře.
    Budeš mít koně
    a výhled na moře.
    Moře lávy
    a děti v ní.
    Uvidíš na všechny
    i na ty svoje

    ReplyDelete
  15. V nebi nic není.
    Povídá žena.
    Jenom tam leží.
    A pivo nemají.
    Všude nuda,
    žádná svoboda...
    Nekuř, nepij
    a nemiluj.
    Nemůžu do pekla?
    Přijímám Satana.

    ReplyDelete
  16. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 10:44 PM

    Nemůžeš ženo.
    Potrestána jsi,
    za hloupost svoji.
    Nepůjdeš do pekla.
    Nepřijmeš Satana.
    Zůstaneš v nebi.
    Kde utrpení
    a nuda se dědí.
    Poděkuj rodičům,
    za svoji víru.
    Kdo není křestanem
    je osvobozen.

    ReplyDelete
  17. V pekle není peklo.
    Tam není už vedro.
    Zábavy spousta.
    Žádný asketa.
    Bud potrestán,
    hloupý lide.
    Za svoje ideje.
    Za svoje myšlenky.
    Chceš nudu?
    Užij si květinku!
    Chceš jednu?
    Jednu činnost
    po celý život?
    Satanistou bud,
    když chceš radši plnou hrud
    poživota

    ReplyDelete
  18. Neznámý HostitelJune 22, 2009 at 10:54 PM

    Nechci do nebe.
    Pošlu si pro tebe.
    Děkuji Satane.
    Neděkuj občane,
    sloužíš nám dobře.
    Budeš mít koně
    a výhled na moře.
    Moře lávy
    a děti v ní.
    Uvidíš na všechny
    i na ty SVÝ.

    (takhle to zní líp)

    ReplyDelete
  19. v kometářícch se blbě orientuje

    ReplyDelete
  20. vypadá to trochu líp, ne?

    ReplyDelete
  21. Jsem si toho vědom.

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)