Sunday, June 21, 2009

Zamyšení číslo sedm

Klidně budu stěna, když uznáte, že jste dementi! Škoda, že já budu stěna pořád a vy nikdy neuvěříte, že jste blbí :-( Proč to o mě tvrdíte. Protože se rád a často hádám/diskutuji, už pouze tento samotný fakt vás provokuje, vadí vám. Při nedávné hádce na fénixu na konci někdo napsal: rozthejte si občanky a důvod? Demence. Pokud mu to vadí, at to nečte, pokud se nerad hádá, at nepřispívá, ale proč to píše? Demence! Možná vám to přijde zajímavý, ale tu demenci pořád neuznáte. Další z teorií, proč vám vadí moje poznámky, je ta, že jste spokojeni s tím, že si nedokážete obhájit svůj názor a moje poznámky vás "nutí" se zamyslet, protože mám často pravdu. Proč mi říkáte stěna? Protože prý neuznávám argumenty jiných. Když jsem se hádál s Hájkovou v matice, zcela logicky mi vysvětlila, proč nemám pravdu a sice tam nikdo z vás už nebyl, ale já uznal, že pravdu nemám. Je pravda, že ne vždycky to přiznám, ale pokud říkáte pravdu, uznám to minámálně u sebe. Na živo často zvyšuju hlas a říkám blbosti, ale to je proto, že provokuju. V těchto chvílích se většinou hádám o blbostech a v těchto i argumentuji blbostmi. Jsem ochoten diskutovat rozumně, bez zvyšování hlasu, ale kdo z vás, kteří jste o mě někdy řekli, že jsem stěna, jste někdy zkusili se mnou diskutovat vážně? Většina z vás nikdy! V písemné podobě jsem hodne a slušnej. Občas napíšu nevhodnou poznámku, ale vždycky si přečtu co říkáte a na vše odpovím, možná trošku problém, protože odpovídám na otázky, ale zároven komentuji vše co píšete, což je problém, protože (jako obvykle) často píšete blbosti. Proč jsem teda stěna? Protože zvedám hlas a říkám kraviny, ve chvílích, kdy se nudím a odporuji čistě z principu? To je teda argument, tak se nudím a? Protože odporuji, i když souhlasím? Jestli tohle berete jako argument, tak LOL, to je moje věc, ne? Protože neuznám, že máte pravdu, když už ji máte? Vy to děláte? Protože se hádám pořád? Vy řeknete něco špatně, já vás na to upozorním, vy začnete říkat že to není pravda a ve chvíli, kdy začnu mluvit já, řeknete, že jsem stěna? No ták! Nemůžu za to, že říkáte blbosti pořád, neříkám, že já ne, ale mě na to nikdo neupozornuje, bohužel... Protože mám často pravdu a vy radši řeknte, že jsem stěna, než abyste se zamysleli na sebou? Přesně! Mě je fuk, že říkáte, že jsem stěna. Ale docela mě sere, když vám něco řeknu a vy odpovíte, že jsem stěna a ještě si říkáte, že já jsem ten debil. A všichni tvrdíte, že lidi jsou obdařeni rozumem. Věnováno hlavně Codymu, Pecimu a i dalším

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)