Saturday, July 4, 2009

OMTM PWNED

BITCH! Jak já ten fénix miluju, ted jsem si četl příspěvek jedné ženské a já se prostě musím podělit, to je totiž ták DDDDD. Hallie:No za prvé si myslím, že každého po smrti čeká to, v co věří... tzn. že věřící se dostanou buď do nebe nebo do pekla, jiní věřící se převtělí atd - i když to všechno může být jen sen... Já s tímhle světem spokojená nejsem, nesouhlasím s ním ani s chováním většiny lidí v něm, tenhle život není pro mě, je tak nějak ochuzenej o to kouzlo žití... Celý to není fér... proto věřím, že se po smrti dostanu tam, v co věřím... A to bude rozhodně vypadat líp, než to co je kolem mě teď... Ano, přesně tak, ještě jednou si přečtěte tu zvýrazněnou část. Hotovo? A ted řeknetě to, co vás první napadne a hodte to do komentářů. A já začnu: PWNED! DD

4 comments:

  1. Měla by se okamžitě zabýt.

    ReplyDelete
  2. Život že je ochuzenej o kouzlo žití?A to jako smrt bude mít větší kouzlo žití?
    Co jako není fér?
    Jo,lidi sou dementi,a po smrti to bude lepší?
    Proboha,co je to za blábol,kdes to sebral?DDD

    ReplyDelete
  3. jo, přesně tyhle lidi miluju :) nejsou schopni vystát a ovládnout svůj život tak se radši zabijou a čekaj že to bude lepší :)

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)