Saturday, June 6, 2009

WAT?

Fíče! Tři lidi! Tři lidi se mnou měli jít na koncert Insanie, První Hoře a dalších a jak už určitě tušíte, nejde nikdo. Jeden je piča, nic nepil, ale celej večer seděl a vypadalo to, že umírá (škoda... žije...). Další zapomněl, že má domluvený točení, takže je to, co ještě nebylo vymyšlený, ale má štěstí, páč já bych ti určitě taky zapomněl... Třetí je vtipnej, hafo. "jednak nejsem po včerejšku v pohodě, takže bych si to moc neužil" Kdyby to napsal v 6 večer, tak neřeknu, ale má čas ještě asi 3 hodiny, může spát, jíst, ale ne, on ví, že nebude v pohodě. A neužít si? To jako proto, že včera nechlastal si to neužije? "a jednak rodiče chtěj něco podniknout", Další odpověd. Pokud mám něco domluvenýho, tak si snad rodiče můžou políbit sklep! Nejsem kruták, co bojuje proti svým rodičům a tvrdí, že je chce zabít a taky to udělá a bla, bla, ale když si něco domluvím, tak ... nikam nepůjdu a pogo mám rád! Další důvod proč nemám rád lidi, ale o tom velký článek až později. Fíča!

17 comments:

  1. To ti ta moje výmluva stála za komentář v blogu ? A ano, když mi v 5 po celém dni není dobře, tak si troufám tvrdit, že mi nebude dobře ani večer. To, že si to neužiju, protože jsem večer předtím nechlastal, nechápu. A souhlasím s tím, že když mám domluvenej program, tak se rodiče musí přizpůsobit, ale když už stejně vím, že se mi na koncert moc nechce, tak se bránit nebudu.

    ReplyDelete
  2. Ale každopádně uznávám, že jsem se na to vysral nečekaně a chvíli před tím; kdybych si myslel, že ti aspoň malilinko záleží na tom, jestli jdu, tak bych se asi i omluvil.

    ReplyDelete
  3. Neznámý HostitelJune 8, 2009 at 1:17 AM

    He? Když se budu nudit, tak sem budu psát a když bud moct jebat do tebe, tak mě to baví ještě víc, toš tak :-D
    Bylo to asi ve dvě a to mi přijde až moc brzy na to říct, že mi bude blbě i večer.
    Nechápu z čeho je ti blbě, tak to bylo myšleno...
    Radši půjdeš s rodičema než na koncert i kdyby sis ho neužil (i když nechápu proč by sis ho nemohl užít i s kocovinou nebo jednodušše, když je ti blbě...)? mě to přijde divný.
    Já jsem blb a všichni to ví a všichni ví, že se hádám jenom z principu a že miluju do ostatních naprosto bezdůvodně. Že tě to baví na mě reagovat... :-P

    ReplyDelete
  4. Neznámý HostitelJune 8, 2009 at 1:18 AM

    Mě to bylo úplně jedno, kdo tam jde. Já tam hlavně chtěl jít a samotnýmu se mi nechtělo. Omluva je mi u sklepa...

    ReplyDelete
  5. Proto, že jsi stěna, se mám zaleknout a automaticky se vzdát práva na reakci ? :P
    Těch faktorů bylo víc, nehodlám/nepotřebuju je tady všechny řešit, ale je pravda, že když mi je špatně, tak někdy na koncert nemám náladu, navíc Insania se mi líbí, ale kultovní kapela to pro mě není. Může se ti to nelíbit, můžeš s tím nesouhlasit a to je tak všechno, co s tím můžeš dělat. Na tohle napíšeš něco ve smyslu, že ti to je jedno a jen do všech/všeho jebeš, ale stejně jsem to chtěl napsat :)

    ReplyDelete
  6. Neznámý HostitelJune 8, 2009 at 1:32 AM

    Ne, určitě ne, já jsem rád, že aspon někdo neodmítne konverzaci se mnou \"argumentem\": \"si stěna, s tebou se nebavím\". Jenom mě to přijde zajímavý...
    Insania se ti líbí a nepovažuješ ji za kultovní? Jak to s tím souvisí? Prostě ji máš rád a nešel si, tot vše. Jestli je kultovní nehraje roli.
    Mě se nelíbí, že si nešel, zvlášt když moc nechápu důvody, ale jsem si vědom toho, že s tím nic neudělám. Jenom jsem měl potřebu milovat do lidí a tohle byl dobrej důvod.
    Co je mi jedno? Tvůj komentář? Ano je, mě je fuk, co si myslíš. Mě prostě jenom naštvalo, že 4 (!) lidi, jeden tam chybí, mi řekli, že půjdou a nešli. To člověka naštve, zvlášt když je to koncert za 90 kč, kde jsou skvělý kapely a je v Brně.

    ReplyDelete
  7. Hostiteli. ty si hnup, vždyt je to člověk, se divíš?! :-D
    A všimli jste si, že je tu jenom 6 komentářů, ale na úvodní stránce je, že je jich 8 :-O
    UFO!

    ReplyDelete
  8. Já myslel, že to na místě stojí +- 150,- a cena byla jedním z faktorů. Tou kultovností jsem myslel to, že např. k ZNC mám vztah a šel bych i kdybych měl sedět vzadu a jen poslouchat a koukat, ale u Insanie tohle nepotřebuju.
    A k tomu, že jsi stěna; imho se s tebou debatuje v pohodě, protože argumentuješ racionálně, jenom je to lepší po netu, protože tady si přečteš názor a pak svůj sepíšeš a nemůžeš začít skákat do řeči a tak :)

    ReplyDelete
  9. Neznámý HostitelJune 8, 2009 at 1:49 AM

    Já argumentuju racionálně i naživo, jenomže vy mě řeknte, že jsem stěna jakmile něco řeknu ;-)
    Nemůžu skákat do řeči, ale můžu mazat, přesněji: Albýn může. Mučačača.
    A vůbec, kultovnost? Cena? Co to je za pseudoargumenty?

    ReplyDelete
  10. Hostiteli? Nech toho, zatím ti to toleruju, ale ještě budeš pokračovat a odradíš všechny čtenáře svojí arogancí...
    A to neřeším všechny bitchky a prachy, takže klid, jo? Však víš o co mi jde a určitě víš, co děláš špatně, takže kušuj!

    ReplyDelete
  11. Ty otazníky u pseudoargumentů mě nutí !naposledy! reagovat :) Kultovnost už je vytržená v kontextu, myslel jsem tím, že Insania pro mě není kapela, kvůli které bych se měl přemáhat chodit na koncert, když mám nějaké důvody proti. Jedním, ne jediným, z těchto důvodů proti byla cena.

    ReplyDelete
  12. Neznámý HostitelJune 8, 2009 at 2:09 AM

    Jedním z důvodů byla cena, kterou nikdo neznal až do dne koncertu, kdy se oznámilo, že je to za 90 Kč. To jsi evidentně nevěděl, až do chvíle, kdy jsem to před chvílí napsal sem.
    Ale já jsem a vžydycky budu ten debil :-O
    LOL! :-P
    Chodím mimo, kde jsi přišel k +- 150? :-P

    ReplyDelete
  13. Takovej křížovej výslech (čti LOL) :O Máš pravdu, nikdo nevěděl cenu, ale několik lidí mi řeklo, že cena by měla být něco málo pod/kolem 150,-. Navíc jsem si to troufale domyslel, protože jsem si nedokázal představit, že by to bylo nějak znatelně levněji. Ale ono je jedno, co sem napíšu - ty si myslíš, že jsem dement, který zbytečně používá naprosto absudrní-trapné-neopodstatněné výmluvy a tohle nezměním,takže howgh.

    ReplyDelete
  14. Neznámý HostitelJune 8, 2009 at 2:24 AM

    No ták, přeháníš :-P
    To není křížovej výslech, já vás jenom chci upozornit, že jste dementi a tohle není nic proti tobě, takhle bych se ptal všech :-P
    Dement seš, stejně jako (skoro) všichni. Výmluvy to nejsou, tobě evidentně stačí. Mě přijdou divný, ale já už se s tím srovnám...
    Jací lidi se asi ptát nemám, že?

    ReplyDelete
  15. No, peníze výmluva jsou, myslel jsem, že mi to projde. Většinou působí opodstatněněji, když k těm hlavním důvodům (které jsi nevzal) přidáš pár zbytečných, ale na tebe to evidentně nepůsobí. Každopádně to, že mi to pár lidí řeklo, jsem si nevymyslel; do kategorie \"něco málo pod\" spadáš dokonce i ty, když jsem se tě poprvé ptal.

    ReplyDelete
  16. No nic, já jdu spát, takže ještě rychle dovysvětlím poslední příspěvek. Já chtěl svoje stanovisko obhájit, protože já ho beru za opodstatněné, ale jelikož jsi nevzal moje původní argumenty, tak jsem si chtěl vypomoct výmluvami stylu peníze, které bohužel nevyšly :D

    ReplyDelete
  17. Neznámý HostitelJune 8, 2009 at 2:43 AM

    OK, poprvé jsem možná řekl nějakou cenu. Pak jsem pořád tvrdil (je pravda, že možná ne tobě, bavil jsem se o tom s víc lidma), že cena ještě není a to nikde a odhad je odhad, ten neznamená nic...
    A navíc pokud POD 150, tak jsem měl pravdu a myslím, že za ty kapely je i 150 dost dobrá cena (věc názoru, uznávám) a pokud kolem (přesněji: víc než 150), tak by to bylo trochu předražený, to je fakt.

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)