Saturday, August 1, 2009

14*35/16+0.375+90%-38.9-8.9999...=?

Přesně tak, žeano? Welcome to the show and welcome to DYING! Welcome to DYING! Welcome to DYING! WELCOME to dying. cs, cs,cs,cs. du du důůů a už na to kašlu, vám to stejně (ne)došlo už při prvním vítání. A ted vás tedy vítám při... Seš si vědom toho, že si ještě nevyřešil, co budem řešit? Jsem. A? OMTM, já nevím! Nech mě být! buhééé. Demente Toš, rozhodněte se. Který téma chcete, to první nebo to druhý? A přemýšlím, proč to sem píšu, tohle je úplně k hovnu. Takže pokud jste se dostali až sem, tak to předtím nečtěte. Já to radši označím. Takže: až po konec téhle věty to nečtete (je to všechno, co je označený tučně ;-). A dnešní téma zní: Demence (už je to trapný, co?)(Nečekaně!)(už zas?) atd. Demence u katolíků. Úvodem bych chtěl říct, že chápu, že lidé potřebují něco, co vyřeší otázky, na který nemáme a možná nikdy mít nebudeme odpověd. CHápu, že je spousta věci nejasných a nejjednodušší je říct, že je tu někdo/něco, co vytvořilo svět atp. CHápu a beru, další věci už mi nedochazí, takže ted k nim. První část: Historie Celý křestanství vzniklo na tom, aby ovládalo lidi a nikdo to dokonce ani netají. Křestané říkali, že není potřeba vzdělaní, stačí věřit! Další věci jsou křižácký války. Křestanství říká: nezabiješ! A stejně šli vraždit muslimy, aby osvobodily "Svatou zemi". Zajímavé. Taky poslali válčit malý děti, protože tvrdili, že Bůh je nechá žít, protože jsou bez hříchu. Samozřejmě všichni umřeli, ale co? Bojovali za správnou věc, žeano. Samozřejmě bych neměl opomenout inkvizici (nobody expects the spanish inquisition! ;-). Je potřeba to ještě rozvádět, myslím, že snad všichni víme, jak probíhal jejich boj proti nevěřícím. Vraždění bez důvodu. vynucená přiznání atp. Tohle jsou pouze ukázky, je zde spousta dalších věci, který neukazují katolicismus v dobrým světle, jako další příklad jsou tu odpustky, znásilnovaní malých dětí (DD a to není zas tak dávná minulost ;-) atdp. Jistě, tohle vše je minulost a dnes je církev někde jinde a tohle by si nedovolila, ale stejně. Mě přijde trochu zvláštní uznávát názory církve, která v minulosti dělala to, čím měla opovrhovat. Část druhá (už je to jak v Zeitgeistu) Název neznámý Proč se lidi přidávají ke katolíkům? Protože souhlasí s jejími názory. Tak to má být, jenže není. Znám pár lidí, kteří mi řekli, že jsou katolíci a stejně měli rozdílný názor v některých věcech? Tak proč se k nim hlásí? Určitě bych našel pár věci se kterýma souhlasím a který katolíci vyznávají, ale ani kdyby jich byla většina a jediná věc, i sebemenší blbost, by se mi nelíbila, tak se k nim nebudu hlásit. Proč taky? Potřebuju je? Nepotřebuju, radši si "založím" vlastní a budu mít vlastní víru, která mi bude vyhovovat bez výhrad. Část třetí (a máme tu Zeitgeist) Je vůbec potřeba? I kdybych naprosto souhlasil s názory nějaké církve, proč bych se měl přidat? Osobně nevidím důvod. A když už teda souhlasím, tak proč sakra? Věřím v Boha a abych s ním komunikoval, tak potřebuju církev. Když se chci vykecat z hříchů (Což je samo o sobě dost strašněj způsob. Já se přiznám, odříkám pět zdrávasů a deset otčenášů a jsem v pohodě? BOLEK A LOLEK!) proč zpověd? Nestačí se přiznat a litovat toho, vždyt Bůh to přece pozná, ne? Proč je tam ten prostředník?

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)