Saturday, July 25, 2009

333*3=1.5 zla aneb devítka a za ní šestka

Původní příspěvek byl přesunut do hlavního textu, z důvodu opravy silnice. Ztráty na životech nejsou, takže zde jsou titulky: při práci na tomto úvodu zemřeli tito lidé: Kdosi Blá, Ona Cosiová a Hlavní Frk, děkuji za pomoc. Tohle je taky dlouhý :-/ Dlouho jsem nic nenapsal, pardon, ale MoR, brigáda, Mighty, psaní třceti lidem o brigádu (pro Anežku: pokud to čteš, což spíš asi ne, tak ještě jednou díky ;-), další brigády a Black Books člověka zmůžou. Naštěstí pořád žiju, takže pořád používám záchod, kde je pořád (už několik let ;-) stejná zásoba časopisů (odtud mám všechny svoje blbý vtipy ;-) a ted jsem si přečetl jeden článek v Reader's Digestu a to chce komentář. Fuj, já zas plácám do klávesnice a vono to píše. (skáče a pokřikuje jak malá holka, když... co já vím, když je štastná nebo ták něco). Co máte kurva furt s těma pohřbama? Vždyt ti lidi jsou mrtvý a je jim všechno u prdele! Ve článku byla ženská, která zjistila, že existují lidi, kteří "vyhazují" svoje děti a nechávají je umřít. Je zajímavý, že ta ženská na to přišla, když už měla manžela, takže ji bylo minimálně 18, spíš o pár let víc. To je brzo, co? Ale zpět. Ta ženská si řekla, že takhle to nenechá a to dítě pohřbí. Kurva, jak šlechetné, ona pohřbí dítě. Mrtvý dítě a ona mu dá hrob za několik stovek dolarů, ta je ale hodná, že? To dítě je ted úplně spokojený. Takhle pochovala 54 dětí, hezký, že? Hodná žena :-)) Nedělala jenom tohle, taky pomáhala prosadit zákon, kterej je trochu užitečnej a po kterým se zmenšil počet mrtvých dětí a zvýšil počet dětí v dětských domovech. Neřeším můj názor, vám to určitě přijde pěkný, takže to tak beru taky. Ale zpět k tomu pohřbívaní. Proč to udělala? Prej jí to dojalo a chtěla pro to první dítě něco udělat a ty děti potřebovaly místo k odpočinku. AHA! Další případ, můj otec. když k němu přijdu, tak mi vždycky řekne, at dám kytku na hrob Betyny (náš pes, je pohřbena na zahradě). Já si vždyky říkám proč? Proč chodíme na hřbitovy a dáváme tam kytky a svíčky? Mrtvým je to jedno, tak pro koho? Pro vlastní pocit, že na ně myslíme? Jo, na dušičky a narozeniny mrtvého! No to je teda výkon! Proč uctíváme hroby? Když umřel Jackson a nějaká ženská se dostala na jeho pohřeb (už to je dost zvrácený), tak řekla něco ve stylu: "vždycky jsem ho chtěla vidět na živo. Jsem ráda aspon za tohle." Já nechápu. Když už sem ho měl rád, tak si poslechnu jeho hudbu, když umře můj oblíbenej spisovatel, nepůjdu na jeho pohřeb. ne proto, že ho nemám rád, ne proto, že si nemyslím, že skvěle psal, ale proto, že je to k ničemu. Jemu je to jedno a já si radši přečtu co napsal, než abych šel na pohřeb! Až umřu, přijdte na pohřeb, páč na mým pohřbu bude sranda! Ale místo abyste mě chodili navštěvovat na hřbitov (pokud na nějakým budu), radši si přečtěte tenhle blog, poslechněte si hudbu, čtěte si, pište, žijte a serte na mrtvý lidi! Takhle jim neukážete, že jste je měli rádi!

2 comments:

  1. Bavili jsme se o tom v Mýdle, ale teď mě napadla nová věc... Lidi uctívají hroby, protože doufají, že tím tuto tradici udrží a jejich děti budou chodit k jejim hrobům také, kde si na ně vzpomenou, což jim - s odvoláním na bla bla žvásty z Eposu o Gilgameši -, asi dává nějakou zvrácenou naději, že budou \"žít\" v srcích druhých déle. Tím pádem je to vlastně jenom sobeckost, jako všechno ostatní lidské chování.

    ReplyDelete
  2. Jo, to už mě taky napadlo a možná je to pravda, ale zase to dokazuje nejenom sobeckost, což není zas tak špatná vlastnost, ale naivitu, potažmo demenci (jako obvykle). Mě je jasný, že chozením na hřbitov na mě moji blízcí nebudou vzpomínat dýl, to je blbost, proč to není jasný ostatním? A to neřeším, že když já jdu na hřbitov, tak si na dotyčnýho vůbec nevzpomínám, jenom položím kytku a odcházím. D

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)