Wednesday, August 5, 2009

S IQ 88 okno nenakreslíš aneb 14

Nesnáším vlastence, nacionalisty a nacisty a všechny jim podobné! S názory antify samozřejmě souhlasím, což je asi tak všechno, co se mi líbí, ale tenhle článek naprosto přesně vyjadřuje můj názor. Nekopíruju cizí názory moc rád, ale pod tenhle článěk bych se podepsal bez výhrad. Odkaz: Víc než národ Většina lidi v mým okolí mi řekla, že je hrdá na svůj národ. Nejsou nácci ani nacionalisti, to už bych se s nima nebavil, ale i tak je nechápu, i to vlastenectví mi nedochází, ale zkuste mi to vymluvit ;)

3 comments:

  1. Lol kdo ti v tvym okoli rekl ze je hrdej na svuj narod? :)

    ReplyDelete
  2. btw http://globalpolitics.blog.tyden.cz... docela dobrej clanek ale jak sme se bavily o te mikine londsdale puvodne skinheadska znacka ukradena :)

    ReplyDelete
  3. Ti dva mi řekli, že jsou hrdí na svůj národ, že jsou vlastenci. Popo mluvil o tom, že je hrdej na Brno nebo něco takovýho, už si to moc nepamatuju...
    A určitě bych jich našel ještě víc ;-)
    Co se týče článku, tak už jsem ho bud četl nebo jsem četl něco podobnýho.

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)