Saturday, August 22, 2009

Zde není nic k vidění

Ale fakt, samý hovadiny. Mě se celej příspěvek vymazal :-O Já byl zhruba v půlce a von najednou zmizel :-O Wut?! Takže znovu! Omluvuji sebe a samozřejmě hlavně Albýna za dvoutýdenní nepřítomnost, která je nyní přerušena, ale bude znovu pokračovat další týden. Naštěstí měl Albýn čas přemýšlet, takže se můžete těšit na spoustu dalších slov. Omluvil jsem se a ted vysvětlení. Albýn se zamiloval, víme, že? A požádal dotyčnou slečnu (stále nebudeme jmenovat, ale nyní už můžete komentovat a řešit pouze ji a její vztah k Albýnovi narozdíl od minula) o ruku (pokud si ted neříkáte wut nebo něco na ten způsob, tak netuším, ale já si myslím, že byste si to měli říct). Její odpověd byla, že chce vidět prstýnek, pak se uvidí (zde je Albýnem vycenzurované WTF?, které jsem sem chtěl napsat. Že je Albýn svyně?). Albýn mě tedy přinutil jet do Prahy vydělávat, aby měl na prs týnek. Bohužel (naštěstí?) je zde komplikace, že jsem "nezodpovědnej hajzl" (Albýnova slova) a že Albýn je beze mě úplně bezmocnej (chá chá :-P), takže jel se mnou aby mě mohl bičovat, když jsem si dával tatranku nebo mýdlo (interní vtip. Já se směju, vy nemusíte ;) a hlídat, at už jsem dělal cokoliv. Toš tak! Pro slečnu zminovanou v tomto článku: pokud to čirou náhodou čteš, tak si bud jistá, že Albýn slib dodrží a že tenhle článek je text můj, nikoliv Albýna, takže je zkreslující a nepravdivý a neměl by zkazit tvůj dojem o Albýnovi. Zlepšit ho může, v tom případě je článek pravdivý. Že zde není nic k vidění ;-) -Neznámý Hostitel

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)