Sunday, August 2, 2009

Proč?

Protože demence! Proč, když se mluví o citech, hlavně o lásce, tak se mluví o srdci. "Miluju ho celým svým srdcem" (to teda musí být láska. BOLek! ;) "Otevřel mé srdce..." (A to žiješ? :O) "Vzal/a moje srdce" (otázka zůstavá ;) "Roztrhané srdce" (pořád) "Láska je šílenství, které naplňuje srdce..." (takže šílentsví=láska=kref? Takže já jsem láska :-O Děkuju, ale to nemuselo být :) "Nemůžu ho vymazat ze srdíčka" (Zaprvé: do prdele se zrobnělinkama! Zní to dementně, co? A za druhé: wut?) "Mám ho/ji ze srdce rád/a" (Když už mám rád, tak je mám rád kvůli svýmu a jejich mozku. Srdce je sice fajn, že "živí" mozek, ale stejně nechápu, jak to souvisí s tímhle...) A na závěr klasika :) "zlomil/a mi srdce" (srdce není penis, takže se nedá zlomit ;) Beru, že lidi jsou... "divní" a potřebujou odlišit emoce/pocity a mozek, kterej mají k ho*vnu, ale kdo, kdy a hlavně proč tam připletl srdce? :-O D

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)