Tuesday, September 8, 2009

Dnes je 8.9.2009 a toto je příspěvek číslo 662

Už mi nějak dochází nápady na názvy a podtitulky :-/ Totální dement 1:Svého největšího nepřítele nehledej ve svém okolí.Tvůj největší nepřítel jsi ty sám! Nesnaž se najít sebe samotného nikdy se ti to nepodaří jelikož nic není stálé ani ty sám nejsi stálý,nehybný či bez myšlenek a proto nikdy neoběvíš tvou pravou osobnost Totální dement 2:Nauc se rozpoznat sveho nejvetsiho nepritele.. Muzes to byt i ty sam A pravděpodobně bych našel i víc... Pokud jsem sám sobě největším nepřítelem (už jenom tohle je pro mě naprosto nepochopitelný, ani nevím jak popsat to, že nechápu, jak si tohle někdo může myslet), tak proč se kruva nezabije (druhej text má Toki v profilu na fénixu ;)? Já to myslím naprosto a smrtelně váže, proč ne? Nechápu, jak si to někdo může myslet, že je špatnej (viz odkaz). Prosím, opravdu prosím. Vysvětlete mi to někdo, mě tohle prostě nedochází? Jak můžu být sám sobě nepřítel, natožpak nejhorší?

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)