Monday, September 7, 2009

663, teda aspon věc.

Podtitulek výjimečně chybí, páč nevím, co tam napsat.

Všimli jste si toho lafinovaného paradoxu ;-) Taková škoda, že tenhle vtip pochopil jenom já a Hostitel :-/ Ale zpět: Proč se všechno nazývá věc? U hmotných objektů, je to jasný: "podej mi tu věc, kterou neznám." A je vymalováno a stejně tam ten flek zůstal. U nápadů, už je to divný. Viz předchozí článek a můj komentář s Davidovým nápadem, který jsem označil jako věc. Divný...
Řeší se nějaká zpěvačka. "není to žádná exceletní zpěvačka, ale ve folk metalu moc podobných věcí nenajdete." Hudba je věc? Ták joo. Názor je taky věc. "Nevím, jestli sem takové věci patří, ale stejně to řeknu..." "Ale opět je to věc pohledu". Tak tohle už ani nepopíšu. D "Že těch dobrých věcí je čím dál tím mín." Události.
 Čestina má pro několik věcí (!) tolik různých slov a pro tolik má jedno? Co s tím? Od ted slovo věc, bude hmotný objekt, třeba prsten (;-). Hudba bude taky věc, protože jsem to řekl. Názory, pocity, události atdp. se od ted budou nazývat slovem "nýbla". Sklonovat se bude podle vzoru žena, tedy: nýbla bez nýbly, k nýble... Nýbly, bez nýbel, k nýblam... Hezký, ne?

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)