Tuesday, December 4, 2012

Depression, death, suicide,

And all other happy stuff :)


ČESKY:


Po dlouhé době zkouším začít psá v češtině, tak uvidíme jak to půjde.

Díky józe jsem si uvědomil několi věcí:
  1. zpocenej nevypadám špatně :-D
  2. Zrcadla jsou užitečný
  3. Jsem křivej, ale dá se to spravit

První asi nemá smysl komentovat, druhý a třetí spolů úzce souvisí. Při cvičení přede mnou bylo zrcadlo, takže jsem měl možnost vidět svoje tělo při všechn těch pozách a mohl jsem vidět, že opravdu jsem křivej a moje břicho je daleko od souměrnosti. Naštěstí si myslím, že by mi joga mohla pomoct.
Ok, co jsem vlastně dělal a jak to vypadalo.
Vůbec jsem nevěděl, co očekávat a jedinej zdroj informací byl nakonec čech, kterej jogu dělá už několik let. Zaplatil jsem dvacet dolarů za 8 dní jogy, což je výborná cena, převlíkl se (spíš svlíkl) a jenom v trenkách vešel do malé telocvičny ve které bylo asi 40 stupňů. Celý to trvalo 90 minut a po prvních minutách jsem si říkal, že to není tak těžký. Po asi dvaceti se mi udělalo blbě a měl jsme stejnej (Akorát silnější) pocit jako když rychleji vstanete. Taky trval několik minut a ne pár sekund.
Imho jsem to jenom přehnal, příště budu opatrnější.
Všechny cviky/pozy byly skoro jako strečink akorát mnohem intenzivnější.
A i když jsem vydržel ze všech nejmíň, rozhodně jsem na tom nebyl nejhůř co se týče kondice a pružnosti.
Nevím jak pospat jednotlivý cviky, kdyžtak si to najdětě sami. Případně zkuste :)
Je to fakt super.
Výborná věc jsou zrcadla, protože se můžete sledovat a můžete vidět, co dělá vaše tělo, což je kupodivu strašně užitečný a zajímavý.
Nevím, jestli vám to došlo, ale těch 40 stupňů tam bylo celou dobu. Takže zatímco vy intenzivně (ne jednou jsem si musel dát přestávku) a v normální teplotě by jste se strašně spotily, v takově teplotě si otřete ručníkem tvář a za minutu můžete udělat to stejný, protože z vás pot prostě teče.
Největší problém byl, že jsem měl dýchat jenom nosem (proto mě pak imho bolela hlava a nebylo mi dobře), což je vzhledem k mé alergii (alergiím?) a pravděpodobně posunuté nosní přepážce trochu problém, ale je dost možný že mi to pomůže :)
Zítra jdu znovu, tak snad si vzpomenu na něco dalšího.
Dneska jsem měl šestou „hodinu“/“lekci“ jogy a evidentně mi to opravdu pomáhá s dýcháním.
Už jsem si zyvkl na ty cviky, takže už skoro vždycky vím, co mám dělat a jak to dělat.
Akorát mě štve, že nemám dost času (a chuti) cvičit každej den.


Tohle jsem chtěl napsat už asi 2 měsíce a pořád na to zapomínám. Jak si myslíte, že mě tu lidi oslovují? Ha, nikdo z vás nad tím nepřemýšlel, co? Bohužel mi tu většina lidí říká Jan nebo spíš Ján. Od teď už se vždycky budu představovat jako Ian, protože je to mnohem lepší pohodlnější.
Navíc někteří lidi neumí číst a i když mám v živopisu napsáno pohlaví: muž, tak mi stejně volá nějaká ženská s nabídkou práce pro slečnu jménem „džen“ (g s háčkem +en ;). Idiot!

Evidentně jsem opravdu zapomněl psát a mluvit česky, protože tomu něco chybí. Možná je to ta nenávist a vztek, ale něco tomu chybí.
Ale zpět k okeně. Nebo spíš něčemu, co používají místní opilci místo okeny. Jméno je myslím myth a místo zářivě modré barvy má barvu fialovou. Evidentně se používá stejně jako v česku. Přecedit přes chleba a zbavit se té fialové barvy a najednou má člověk alkohol na pití. Yay!
Druhá zajímavá věc o okeně je ta, že jsme ji používali na leštění příborů. Jedno víčko do kbelíku a pak leštit. Zdá se, že to tak dělali všichni po dlouhou dobu. Teď se ukázalo (přesneji: asi vytvořili nějakej zákon/vyhlášku), že se to používat nesmí, protože je to jed. Jezení v novozélandských restauracích vás evidentně může zabít, ale co už...
Teď používáme ocet btw
Nedávno se v restauraci objevil jedi. Týpek s dlouhýma vlasama a vzhledem né nepodobným Qui Gon Jinn(u/ovi) přijde do restaurace a na baru si objednává. Když procházím kolem tak si všimnu, že má za opaskem divnou věc vzhledu i velikosti světelnýho meče. Přemýšlel jsem o tom se ho na to zeptat, ale přece jenom: pokud umí používat Sílu, tak mě může zabít...

Nevím jestli je to tím, že jsou ty texty nudný nebo je to opravdu tou češtinou, ale nefunguje to, takže na to kašlu.

Upřímně si přeju být gay. Škoda, že se to nedá jenom tak změnit...
Proč? Protože bych mohl mít mohl mít (pravděpodobně) kromě piva zadarmo i ubytování a jídlo :-D
A jo, nestyděl bych se být prostitutem :-D
Upozorňuju, že nejsem a ani nehodlám, protože opravdu nejsem gay, ale bylo by to docela pohodlný.
Ok, asi bych se měl vrátit a trochu to vysvětlit.
V hostelu kde teď pracují na recepci dva lidi. Čech, kterej, jak jsem zjistil později, je gay a přesvědčil mě k tomu abych zkusil jogu. V pohodě týpek. Pak je tu Martin manažer/majitel? (vedoucí je strašný slovo :), kterej byl od začátku divnej, ale vůbec mi nedošlo proč. Asi mi to mělo dojít když jsem po prvním týdnu začal platit 120 dolarů místo 130, ale jak všichni víme tak jsem idiot :-D
Každopádně mi nic nedošlo až do doby asi týden zpět kdy jsme šli do baru/klubu pod hostelem, kterej má stejnýho majitele a oba lidi z hotelu zároveň pracují i v klubu. Každopádně jsme šli na na kulečníkovej turnaj ve kterým jsem měl skončit druhej, protože ostatní neuměli hrát.
Zpět!
Martin byl opilej a po několika minutách mi začal říkat, že mě má rád :-D
Zároveň mi neustále opakoval, že by mohl mít Enriqua (francouz, prej strašně hot :-D), ale on má rád mě. Tohle mi opakoval celej večer. Prej tohle nikdy předtím nikdy žádnýmu backpackerovi neřekl, ale prej mě má rád.
O týden později se opil znovu a znovu mi všechno zopakoval a mezitím mi několikrát řekl, že jsem jeho „number one“.
A další gay mi řekl, že jsem cute a sexy.
SRSLY! Fuck off! :-D
Proč mi to někdy nemůže říct nějaká cute slečna místo gayů? :-D

I never know what to do with gossip so I just pass it on.
Nikdy nevím, co dělat s drbama a tak je jenom pošlu dál
TO je strašnej překlad (jako obvykle), ale pointa zůstává.
Jde o nápis na zdi v jednom průchodu v Napier.

Strašně vtipný jsou tu ceny. 2 for 5 tu člověk vidí všude, ale vtipný je, že když se podívá blíž (třeba v pekárně na pie) tak zjistí, že je den stojí 2.59.
Ale funguje to, stejně si vždycky koupím aspoň dva :-D
I když je to spíš proto, že jsou strašně dobrý, lehký na přípravu (=strčit do mikrovlnky) a navíc levný.

Mám práci od ledna. Asi... Skoro určitě spíš...
Bohužel kvůli tomu asi nebudu moct jít na Example :-/

Až skončím se sběrem ovoce, tak se chystám na všech 9 Great Walks, což asi bude to jediný co ze Zélandu uvidím.
Joga pro mě asi není úplně vhodná, protože podporuje mou cvičenou (rozhodně ne vrozenou ;)
flegmatičnost a klid.
Po asi 40 minutách si vždycky přeju ať už to skončí pořád se dívám na hodiny kolik ještě zbývá, ale jakmile je konec, tak se cítím skvěle a neuvěřitelně v klidu.

Čeština je divná :-D

Ukazatel počtu čtenářů je nějakej divnej...
Nebo někdo čte celej můj blog :-O
Každopádně: „you're a faggot bro. You're a faggot. And all your friends are faggots bro.“
Lidi jsou všude stejní. A idioti, co se snaží vyprovokovat rvačku zvlášť, ale co jinýho chcete dělat než se smát když vám někdo řekne:“You're a faggot bro“
Seriously bro?
V neděli podám výpoveď v práci, takže pak mám poslední dva týdny práce, potom asi týden volna ve kterým nemám nejmenší tušení co dělat kromě návštěvy kamarádky v Rotorua.

Dostal jsem dopis. Dlouhej a úžasnej :)
A s obrázkama :)

Dočetl jsem Mastership game-Scott Mcbain (mistrovská hra v češtině) a byla to hodně zajímavá knížka. Rozhodně doporučuju si vygooglit a aspoň si zjistit jestli vás zaujme popis. Pokud jo, tak rozhodně doporučuju. Hrozně návykový.


Jsem strašně zmatenej se svým blogem a nejhorší je, že se asni nemůžu podívat na blog jestli jsem to psal nebo ne.
První věc je, že nevím jestli jsem psal o svým plánu s Kanadou, Austrálií atdp.
Pokud jo, tak na to zapomeňte Pokud ne, tak nic, protože nehodlám překládat do češtiny něco, co nedává žádnej smysl.
Každopádně: nemám rád cestování!
Kterým prstem (prsty) si sundáváte ponožky?
To jsem možná neměl překládat, ale v zájmu autentičnosti to tu nechám.
Zpět k cestování.
To má být k tomu, aby člověk potkal nový lidi. Jak všichní víme, tak já se lidí bojím, nemám je rád a nevím, jak začít konverzaci. Jednodušše: nejsem příliš sociální osoba,
Nejhorší ale je, že když někdo začne konverzaci se mnou, tak jsem schopen komunikpovaty po dlouhou dobu a hlavně (!) si to i užít :)
Bohužel jedině gayové si se mnou chtějí povídat...

Jedna věc, kterou jsem napsal, ale určitě nepublikoval je to, že Novej Zéland je poslední šance pro lidi a pro mě být sociální. V devatenácti letech a poslední šance pro potkávání nových lidí. Funny, eh? :-D
Až se vrátím (nebo přesunu někam jinam), tak se zavřu v pokoji a budu jenom s knížkama, internetem a hudbou. Prostě se zábavou která nezahrnuje další lidi.
Co z toho výplývá?
Já, studujíci v zemi, která není Česká Republika, kde neznám nikoho, takže mě nikdo nerozptyluje dělající pouze věci, kterou mám rád: být asociální! :)
Právě mi došlo, že můj plán byl studovat v Austrálii, ale to je prdel světa stejně jako NZ , takže to tam s internetem nebude o tolik lepší.
O jednom kabelu pod mořem vedoucím do Austrálie a na NZ jsem už psal a o pěti kabelech mezi Evropu a Amerikou taky.
Když o tom tak uvažuju, tak asi ne. Každopádně to tak je. U těch pěti jsem si docela jistej. Ten jeden nevím, to jsem nekontroloval.
Point is: Nedokážu žít bez internetu. Za ty ři měsíce jsem missnul tolik wimp videí, tolik skvělé hudby and co je nejhorší: Nemůžu sledovat My Little Pony.

V poslední době jsem neměl dobrou náladu. Skoro zcela bezdůvodně :-D
A joga nepomáhá...
Důvod? Dementní a žádnej. Vím, že za dva týdny odjíždím a protože to vím, tak jsem naštvanej, že tu musím zůstat. Asi... :-D
JE to divný. 19 let jsem žil v Brně a přežil jsem. V napier jsem tři měsíce a nezbytně nutně potřebuju odjet :-D
Musím začít studovat. Co nejdřív.
Škoda, že nechci studovat v česku, ale na nic jinýho nemám peníze :-D
První důvod proč studovat je, že mě to zaměstná a nebudu mít tolik volnýho času.
Druhej důvod, začíná ze mě být idiot :-D
Třetí důvod není, protože trojka je ošklivý číslo.
A třetí důvod. Protože jsem se rozhodl, že vlastně mám rád číslo tři.
A nakonec třetí, kterej vlastně není.
Třetí důvod: Já chci jít na vysokou!

Zdá se mi, že anglickej originál i českej překlad těch posledních páír vět není vůbec špatnej. Ne celehj text, ale ten konec vypadá imho docela dobře :)

Je tio tak jak jsem myslel. O plánu jsem psal, i když v trochu jiné verzi.
O té sociálnosti a poslední šanci pro lidi ne.
Asi bych to měl dopsat, přeložit a publikovat...

Další text nemá smysl překládat, protože jak jsem psal, tak nevím, co ta věta znamená.
Ten zbytek je prostě text z knížky od Philipa Palmera, kterej je mimochodem skvělej :)

Měl bych končit, ale ještě mám pár písní v playlistu :-(
Nezbytně nutně potřebuju Voicians remixy v počítači.

Za chvíli budu sledovat My Little Pony s03e01 :)
Už jsem viděl novou sérii Doctora Who a začal jsem ji sledovat podruhé.
Miluju Oswin :)
A doufám, že se nezmění.
Miluju Amy :)
A sere me, že odchází...
Toho napětí vás teď ušetřím.
My little pony jsem viděl. A dokonce ne jenom první, ale i druhej díl. Yay! :)

Včera ráno jsem zažil svoje první zemětřesení :)
Asi v 7 ráno jsem se probudil a celá postel se třásla. V polospánku jsem si uvědomil: cool, moje první zemětřesení. Po pár sekundách se postel přeestala třást a já znovu usnul.
Funny, eh?
Když jsem se probudil, tak jsem si nebyl jistej jestli to nebyl sen, ale nebyl. Taky jsem byl zklamanej, že první zemětřesení nebylo velký, ale jak mi bylo řečeno, tak šlo o docela velký. 5.8 nebo 6.3, což není úplně malý, ale evidentně se dá jednoduše prospat :)


ENGLISH:

I realised a few things thanks to yoga:

  1. I look good when I'm sweating :)
  2. The mirrors are awesome (first time ever I think that) and very useful
  3. I'm not straight (and I don't mean I'm gay but that my body is all unequal and wryly (nice word)

The first thing is just plain stupid but it's true. Except the unequalness I'm hot (while doing yoga the meaning is literal). The other two things are connected. In the gym (?) there are mirrors in front of you so you can watch what are you doing and more importantly see your body. This was the final proof for what I knew for some time: I am not symetrical.
Good thing is that I think the yoga might help. Eventually.
So what I did?
I paid 20 dollars with no idea what will happen and then undress myself to just shorts and entered a room with a bit more than 40 degrees,
It all took 90 minutes of mostly hard stretching.
After twenty minutes I though it's not that hard, then I felt really bad, dizzy and as I said I wasn't that far from fainting.
All the postures are pretty much like really hard and intensive stretching.
I hate the 40 degrees and I wish all the time the would use the air conditioner and let a little bit of fresh air into the room. Yesterday, for example, we finished standing postures after about 45 minutes and started doing lying postures. I was lying on a mat just dying of heat and wishing the teacher would let some fresh and „cold“ air but she didn't. Another about 30 minutes I was still wishing she would and she finally did. HEAVEN!
My breathing is really getting better :)
Even though my alergies and moved nose bone (sorry now idea how to translate that. It means that one of my nose holes is pretty much useless :-D)

I wanted to write this the whole time I'm here and I always forget. And it doesn't make much sense in english because the people who only read this in english won't get the point. Muhehehe! :-D

I skipped a few things because they were boring and the translation would ruin them even more. Sorry about that but it really wasn't important.

Funny thing are the gay people who obviously love me.
I actually wish I was gay because I could be succesfull whore and make a lot of money with my body :-D
That sound even worse than in czech :-D
Just so you REALLY understand. I'm not gay! Never was and I even though I want to be I'm not going to try it.
I guess I should explain so here we go.
There are two people working in an office of the hostel. One guy, czech, who brought me to yoga and is by the way gay. The second is Martin who was weird from the beginning. I should have guessed when after first week I started paying $120 instead of $130 but you know how it is. I'm an idiot :)
About two weeks ago we went to pool competition I should've won and Martin got drunk and he told me he likes me. And he kept repeating that for the whole night :-D
He was telling he never done that and that he could get Enrique (french guy. I was told he's hot and I know he's and idiot :-D) but he likes me.
A week later same thing happened. He tried to kiss (unsuccesfully) and he told I'm his number one.
And his friend told me I'm cute and sexy. He also said I know that I'm sexy. Which is a crazy idea for several reasong. I think you can guess, at least some of them, them right.
Result: Why is this happening and why can't it be some cute girl who tells me I'm sexy? :-D

I never know what to do with gossip so I just pass it on.
Writing on the wall in Napier :)

Cheap and good pies. 2 for 5. 1 for 2.59
Five lines of czech sentences shortened into 6 words and four numbers.
I'm so good.
And you hate me :-D
As you should :)

I have a job from January. Probably.
Bad thing is I probably won't be able to visit Example's concert :-/

I decided what I'm going to do after my work. I guess I should finally see some nature in NZ so the plan is I will do all of the 9 Great Walks :)

The visitors count on my website doesn't work correctly or someone has been reading my blog :-O :-D

Anyway: You're a faggot bro. And all your friends are faggots bro.
People are the same everywhere but trying to start a fight, insulting someone by syaing he's faggot and say bro afterwards that's just something I won't ever get.
You sir are an idiot bro!
I gave two weeks notice and I have left about 8 days of work. And then I have a free week and no idea what to do. Except going to Rotorua.
Looking forward to that :)

I got a letter :)
Long and awesome one. With pictures!
Thanks a lot! :)

My blog confuses me an d the worst thing is that without proper internet connection I can't even look if I write that or not.
First thing is that I have no idea if I wrote about my plans with Canada, Australia and so on.
If I did then forget it. If I didn't then foget I wrote this one because to be honest travelling is horrible :-D
I just realises that doesn't make any sense, so just forget the whole thing :)
I think I said that I actually don't like travelling.
With witch finger(s) do you take of your socks?
Stay with me, I'll be back but I had to write it or else I would forget.
The travelling.
It is supposed to be about meeting people. As you all know (or should know) I'm scared people, I have no idea how to start a conversation and to put it simple I'm not a social person.
The worst thing that when someone starts the conversation and I can just talk with the person (people) I love it (up to a point) and I have a really good time.
Unfortunately the only people who start a conversation with me are gay people or a look a like gay people.
I'm not sure why.

Othe thing I'm pretty sure I wrote but never published is that NZ was supposed to be the last chance for me to be social and after I come back I would just focus to internet/books/music and stuff that doesn't involve people.
If you combine those two things what you get?
You get me studying in a country that is not Czech Republic while knowing noone so I have no distractions meaning I can do what I really enjoy: being totaly bashful (never heard of that word before but it looks cool and it should mean unsociable and/or shy).
I just realised that my plan today (yes it was different yesterday and will be most likely differen in a few days/weeks or maybe even tomorrow) was to study in Australia but that's the edge of the world as NZ so they probably have no internet connection too.
Did I write about the one cable under the sea from NZ and five cables between America and Europe?
I can't live without internet. I'm missing so much wimp videos, so much good music and the worst thing of all: I can't watch My Little Pony!

I'm not in a good mood recently (no idea... maybe an idea actually. Later) and the worst thing is that even yoga isn't helping which sucks.
Why I'm not in a good mood. Because I know I'm leaving and I don't like I have to wait another two weeks before I actually leave Napier.
Stupid reason and maybe not the right one but I have no other explanation.
It's weird I lived 19 years in Brno and I left after the 19 years but I'm here three months and I desperately want to leave. No matter where as usual.
I really need to start stuying again.
First of all it will keep me busy
Second because I'm starting to be an idiot.
Third. There's no third because I just decided I don't like the number third.
And third. I just decided I actually like the number three.
And finally third: There actually is no third reason.
Third. Because I really want to study!

I think this whole article got much better when I started writing in english.
It is a bit sad...

I got acces to net and found out that it's as I thought. I wrote a about the plan (even though it changed a bit) and I did not write about my last chance for people.
¨
I think I should translate and publish it

I need help with english. What the hell does this mean: He would have had to have been to have survived.
Seriously Palmer? I like your style even though I usually have no idea what you mean but this a bit too much...
At least you're making it better by writing sentences like this: Surely it is possible to love the taste of blood and the screaming of dying humans and yet still be the sensitive type?
Or stuff like this: Where is the fucking thing that does whatever the fuck this fucking thing does.
I really like his style :)

I'm fucked because it took me unbelievably long time to write the czech part, then I started writing in english and know it has almost four full pages so the translation will take about a year and will be for sure horrible.

I should end but the problem is that my playlist hasn't ended yet.
I really need Voicians remix in my laptop and not just on internet.

And today in one am I'm going to finally watch My little pony s03e01 :)
I already watched started watching the new season of Doctor who for second time.
I love Oswin :)
I hope she stays the same.
I love Amy :)
I wish she'll never leave :-/
Maybe I'm not going to watch My little pony after all :(
Or maybe I will.
Oh god! So much tension in here.

Time to end and start translating. Hopefully untill the end of the week :-D

I experienced my first earthquake. It woke me up. It lasted about 20 seconds and after that I fell asleep again :-D
I was a bit disapointed that my first earthquake wasn't a big one but than I looked up how big it was and realised it definitely wasn't some small one. Anyway, you can sleep through earthquakew without problems :)


2 comments:

Thank you for any comments :)