Monday, February 7, 2011

Dvě otázky!

Jedna (?) odpověd! Kterou vám neřeknu! Tohle už tu bylo! Europa! Globus! Never again! Kurva ja nevím!, Ne jatka (jakože fakt ;), já nevím co psát! Kecám! LOL Já a nemít o čem psát, pche! Dneska mám dvě otázky! První je trošku vtipná a zajímavá a nemám nejmenší tušení, jak na ni odpovědet a google sem nezkoušel, ale imho mi nepomůže. Druhá je vážná, někteří ji slyšeli a odpověd možná dokážu vyhonit (Nesnáším to slovo, ale když už to má stejnej význam jako googlit, tak why not?) Ano, googlit=vyhonit. Máte sledovat 30 rock, kteréne. První otázka: Mám sklerozu a nepamatuju si, co sem dělal před deseti minutama. A jsem nadrženej. To jsou výhcozí podmínky. Potom si googlím/mám sex s koněm/Ještě něco?, to znamená, že potom už nejsem nadrženej nebo rozhodně mín (viz odkaz). Takže mám sklerozu, (skoro) nejsem nadrženej. Pak zapomenu, že jsem měl sex s koněm. Co se stane? Mám pořád chut a je to záležitost mysli? nebo nemám a je to záležitost těla, který říká, jestli chci nebo nechci souložit (jediný pěkný slovo, co se týče všech těchle prasáren). Poor old people! Druhá otázka: Mám genetickou informaci a mám dítě. To je výchozí situace. První možnost je, že mám dítě v patnácti, kdy jsem slušnej jinoch (pro andyho ;). Druhá možnost je, že mám dítě ve čtyřiceti, kdy jsem magor a kretén. Budou ty děti stejný? Přesněji: bude moje genetická informace, kterou jim předám, pořád stejná nebo se mění v průběhu života? a moje potenciální děti se mění každou seku... vteřinou (pro Piskače ;) Odpověd na druhou otázku už mám, i když ne úplně přesně. Na první ne...

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)