Saturday, February 26, 2011

Abych nezklamal svýho fanouška

Několik témat smícháných dohromady Nejdřív se vás chci na něco zeptat. Je to pro ty, co viděli Inception. Otázka zní: Víte, jak jste se dostali do svýho života? Další věc se týká přemýšlení, ženských a Katy B (Louder), tak krásný "r" jsem v životě neslyšel, ono to ani není "r", ale má to být a je to krásný. Zpět! Abych nezklamal svýho fanouška, tak zde veřejně prohlašuji jednu věc. Za předpokladu, že se někdy dostanu ke skládání písní a za předpokladu, že budu mít nějaký fanoušky, tak platí toto prohlášení: Čím více fanoušků, čím více podpory, teoreticky peněz, tím víc budu skládat. A to stejný platí i u psaní (i když tam to asi bude těžší, čím víc podpory, tím víc se budu odhodlávat psát). A ted úplně zpět k tématu. Proč si lidi myslí, že mám divný názory, když si sami vymysleli, že jsem je řekl? Jsou to hovadiny, ale prostě wtf? Máma dělá jídlo. Něco, co už dělala hodněkrát. Já přijdu a řeknu: "je to nějaký divný." Nic víc, jenom že je to divný. Matka se urazí, naštve (asi jako Monča ;) a odpoví: "Tak to nejez, když ti to nechutná." NOOOOOOOOT?! Já neřekl, že je to špatný! Divný není špatný. Prostě je to jiný než obvykle. Když řeknu divný, myslím divný. Špatný=špatný. A ještě jsem měl připravenej jeden příkald z Hájkovou, která fakt ztrácí poslední zbytky zdravýho rozumum, ale to už sem zapomněl. Jednodušše řečeno: Přemýšlejte, fet... kreténi! Přemýšlejte nad tím, co vám lidi říkají a hlavně si nevymýšlejte názory ostatních! Tak ten byl slabší Já vím, sorry Radši dělej něco užitečnýho! Furt jenom kecáš o tom, co všechno uděláš a furt hovno Já to věděl, tohle už je druhej takovej rozhovor v nedávné době. Začínáš si moc dovolovat. Protože už nepíšeš do Zabanovaných! :-( A zas děláš hovno! Vždyt si ani ty starý texty nenašel! Furt tam jsou a ty netušíš, co si psal! Já to najdu, ale až za deset let. To bude větší sranda. Stejně jako psát budeš zítra. Skládat budeš v sobotu (zítra), točit filmy budeš za dvacet let a co se týče kytary, tak to je otázka deseti let. A co je tobě po tom? Ehm... Ježiši kriste, ty seš piča. Vždyt já vím, ale sereš mě. Ehm... Já vím... Takže? Dej mi čas... Trololololo Kurva! Pro rastera (no idea ;) :) Neboj, přijdou další, ale asi pomalu :-/

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)