Wednesday, January 19, 2011

Bla

Bla bla Jeden příběh! Dvě pointy! Ani jedna zajímavá! A to vše s komentáři Albýna! Nezajímavými komentáři... A to vše s konopím! To konopí sem nechtěl, ale ten ital o něm furt zpívá... Úvod je myšlen vážně. Ale aspon je to skutečnost. Což nemění nic... Všechno začalo včera večer asi kolem sedmé, když mi zazvonil telefon s cizím číslem. To není nic neobvyklýho, protože v mobilu žádný čísla nemám... Zvedám číslo a ozývá se mužskej hlas. Ze samotný rozhovoru si nepamatuju moc, ale ve zkratce říkal tohle: "Rozjíždím tady v Brně byznys a hledám lidi, jedná se o práci s internetem a dostal jsem na tebe číslo, že bys možná měl zájem." "Od koho máte to číslo?" "Od Jarka Svobody. Prej s ním chodíš do třetího ročníku." Příjmení jsem neslyšel dobře a tak jsme usoudil, že se jedná o Jarka Lacinu, se kterým se sice znám, ale nikdy jsem se s ním moc nebavil. "No dobře, a o co jde?" "Jde o práci s internetem, sháním lidi, kteří budou v Brně pracovat a ty bys prý mohl mít zájem, tak volám." "No dobře, peníze se hodí vždycky. O co jde?" "Já bych ti to radši vysvětlil osobně. Máš zítra čas. V sedm?" "No asi jo." "A mohli bysme se sejít před kavárnou Savoy? Já zrovna zítra budu v Brně" "Asi jo." "Dobře, ale budeš tam. Potřebuju to vědět jistě, at nejedu zbytečně." "No tak jo, budu tam." Konec Rozhovor je přepsaný dost volně. Moje odpovědi docela sedí, protože jsem byl dost zmatenej, jeho zněly trošku líp. Sice asi čtyřikrát zopakoval slova byznys a internet, ale bylo to trošku kultivovanější. Hned po ukončení jsem napsal Jarkovi a zeptal se ho, o co jde? Proč dává někomu moje číslo atd. Mezitím jsme se nad tím zamyslel a přemýšlel nad tím, co se to děje. Nejdřív jsem myslel, že mi prostě jenom nabízí nějakou práci, ale to bylo divný... Pak mě napadlo, že je to omyl. To by dávalo smysl, ale říkal třetí ročník, Jarek, zminoval se o Brnu a to už je moc náhod. Potom mi napsal Jarek, že nikomu moje číslo nedávál a že o ničem neví. Pak ještě dodal, že ani moje číslo nemá. To jsem si myslel, ale sehnat ho evidentně není problém... Pak jsem si říkal, co se asi zítra bude dít. Zamrdám si s neznámým týpekm? Znásilní mě před hromadou lidí? Přemýšlel jsem, jestli to není nějakej vtip. Protože už jsem byl fakt zoufalej, tak jsem si myslel, že mě nekdo zve na rande fakt divným způsobem, aby zjistil jestli přijdu a tím se o mě něco dozvěděl (nevím co). Zbytek večera jsem nad tím přemýšlel a další den to nebylo o nic lepší. Pořád to nedávalo smysl. Předtím, než jsem odešel, jsem si říkal, jestli to třeba není vtip Jonáše, protože ten týpek říkal jméno Svoboda a třeba to nějak popletl a Jonáš mě stejně chce zabít, tak proč mě aspon nevylákat někam pryč. A kdyby mě chtěl Jonáš zabít, tak to určitě udělá i s Andym. No super! Ale co už... Tak jsem vyšel. Po cestě mě napadlo, že nevím, jestli zná moje jméno. Podlě mě ho věděl a oslovil mě, ale jistej sem si nebyl... Sraz byl na Jakubským náměstí a když jsem ho uviděl, byl tam obrovskej dav starejch lidí, z nichž někteří vypadali jak bezdomovci. V tu chvíli to už fakt začalo být divný. Přišel jsem před kavárnu a hledal někoho, kdo mě hledá. Jedinej koho jsme si všiml byl podivnej starej týpek s vousama. Něco jako Karmen za 30-35 let. A když jsem přišel, ten týpek se zrovna díval na hodinky a evidentně na někoho čekal. To na klidu nepřidalo... Chvíli jsem stál, kolem procházeli lidi, ale nikdo nepřišel za mnou. Neustále jsem sledoval ten podivnej dav starejch lidí a jenom čekal, až se na mě vrhnou a ubije mě dav starejch, otrhanejch lidí. Naštěstí bez holí... Asi v 7:05 vyšel ze Savoye kravaták. Už jsem si říkal, že je to on, ale pak začal telefonovat. Otočil jsem se a hledal dál. Pak mi zazvonil telefon a ten kravaták šel za mnou. Představil se jako Martin (s otazníkem) a zeptal se, jestli jsem Honza. Já že jo a on jestli jsem tu od Jardy Svobody. Yes! Nejsem hluchej! Teda možná sem, protože předtím říkal Jarek, ale tím sem si docela jistej, takže kdo ví... Odpověděl jsem, že asi jo, ale že vůbec nevím kdo to je. On řekl, že to nevadí... Chvíli mlel nějaký blbosti o tom, že je divný, že v Brně žiju, zatímco většina lidí tu jenom studuje. Pak řekl, že mě zavede dovnitř, ale že ještě čeká na další dvě ženský. To mě zmátlo. Já si fakt celou dobu myslel, že tam budem sami. Ženský taky všechno zkazí... Tak pěkně to rande začalo... Prej půjdem do salonku a prý jestli mi to nevadí. Zase jsem se začal bát. No nic... Došli jsem dovnitř a on mě zavedl do prvního patra. Několik poznámek: Savoy je kurva velká kavárna! Vůbec se mi nelíbí! Je to tam snobský! Došli jsme do místnosti, kde mi řekl, at se zapíšu a napíšu i člověka, kterej mě pozval. Nebyl jsme si jistej, co napsat a on řekl, že stačí klidně jenom Jarda. Tak jsem to udělal. Bundu (btw, zase začíná být zima, triko, mikina a podzimní bunda nestačila ;) jsem si dal na věšák a vešel. První dojem byl: Samí nácci! Všichni krátce ostříhaní a na první pohled bylo jasný, že to sou kreténi. Prostě nácci! O to víc mě překvapilo, že úplně vzadu seděl negr! Sedl jsem si a začal uvažovat: Někdo viděl Chalupáře a ted mě pozval na zabijačku... Třeba aspon dostanu najíst... Jak asi chutná negr? Ted se zavřou dveře a všichni ho začnou mlátit židlema, který byly podezřele lehký, ale přesto pevný... Chvíli se nic nedělo. Pak přišli ženský. Neznám je, ale byly dementní ;) SRSLY, ne podle mejch "divnejch" měřítek. Vy byste to řekli taky! Pokud nejste kretén... Zase se nic nedělo, až asi o čtvrt na osm přišel týpek. Přišel, postavil se dopředu a nachystal si tabuli. V tu chvíli to bylo zase lepší, tabule jsou cool! Řekl pár hovadin a přivítal nějakýho týpka. Pak už to byla samá nuda. Ten týpek mluvil, občas řekl nějakej vtip (ne úplně špatný, to se cení :) a vysvětloval o co jde. Šlo o Amway! Nebylo tam vůbec nic o internetu, i když o něm pořád mluvil! Ani jednou neřekl slovo Amway. Přednáška byla cool, dokonce jsem o tom i chvíli vážně uvažoval. Je to přece jednoduchej způsob, jak si vydělat peníze... Jestli chcete vědět víc, ozvěte se ;) Jak sem říkal, celkově je to nuda. Všechno se vyřešilo. Nemrdal jsem. Žádný rande se nekoná. Negr přežil. Dom jsem přišel hladovej. Jonáš mě nechce zabít. I když... Zůstává jediná otázka: Kdo je kurva Jarda Svoboda?!

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)