Tuesday, January 11, 2011

Je sice pozdě

Ale pár věcí je potřeba vyjasnit. I když to tak vypadá, rozhodně to není tak, že nesnáším ženy. Jediný co mi vadí jsou nelogický věci. A ženy jsou na tom, podle mě, hůř než borci. Proto nemám rád celý lidstvo. Protože lidstvo je jeden velkej kretén! Tohle bude znít strašně egoisticky a já chápu, že vám to asi nepřijde logický. Ale kdyby se všichni chovali logicky jako já. Svět by byl bez problémů. Ne bez všech ofc. Ale jediná věc s čím má človek problémy jsou ostatní lidi nebo jejich činy. V této chvíli mám v podstatě jenom jeden větší problém a tím je škola. Ne samotná škola, ale způsob výuky, která místo toho, aby mě povzbudila k dalšímu vzdělávání, což je věc která mi nevadí a v určitým případě ji mám i rád, mě od vzdělávání odrazuje. A proč to tak je? Protože lidi nepřemýšlí logicky! Dřív jsem měl další velkej problém, kterej v poslední době zmizel, naštěstí. Peníze! Proč nemám peníze? Málo pracuju, málo se snažím sehnat práci. Nejsem vzdělaný atd. Z drtivé většiny je nedostatek peněz problém, který jsem si způsobil sám a sám ho můžu vyřešit. Osatní můžou pomoct nebo to ztížit, ale hlavní část je na mě. Na moje schopnosti, rozum... S čím dalším mají lidi problémy? Vztahy! O tomhle moc nevím, uznávám. Ale kdyby všichni byly logicky uvažující jako já, tak sex by byl naprosto normální dohoda mezi dvěma (a více) lidmi. Když bych chtěl, prostě bych se zeptal. Že to zruší romantiku a partnerské vztahy? Proč? Když já toleruju sex partnerky s někým jiným, tak ona bude taky. A nebo ne a budeme oba věrní jeden druhýmu. Všechno je to záležitost logiky a diskuze. Proč bysme se na tom nemohli dohodnout? Budeme spolu žít, mít děti a občas budeme spát s někým jiným a nebo ne, pokud se dohodnem. Dokážete si představit, kolik starostí byste si ušetřili, kdybyste nebyli kreténi? Nedokážete, co? A proč? Přesně tak! ;) Já sem v pohodě a relativně bez starostí. proč? Protože po mě nikdo nic nechce a já taky od nikoho nic nechci. To není sobecký, to je logika! Když mě necháte být, já vám zbytečně otravovat život nebudu. To dělají jenom kreténi! Tohle ani nevím, proč sem psal. Vy jste kreténi, kteří to nepochopí nebo jste rozumní a jste v takové menšině, že dokonce pochybuju, že existujete, natožpak abyste něco změnili. Snad jsou aspon v zednářich, bilderbergu rozumní lidi a už brzo změní celej svět! New world order! Každopádně, pokud si pěkná (číst: ne ošklivá) slečna a souhlasíš s tím, co píšu, pozvi mě aspon na rande, když už ne rovnou do postele ;)

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)