Tuesday, January 11, 2011

K... do p...

To už se jinak nedá! Zasranej pervitin a LSD! A co teprve jejich kombinace, takhle v prdeli už sem dlouho nebyl! Jde o to, že jsem psal příspěvek, byl jsem skoro na konci a pak jsem musel udělat prezentaci do chemie o LSD a perníku a mezitím jsem list s textem zrušil! To jste nečekali, co? :-P Ale mě to fakt sere! :-/ Každopádně tu máme další důvod, proč jsou ženy... * Na tu hvězdičku se podívejte, to je důležitý! Pokud si vzpomenu proč... To jste nečekali, co? :-P Jsme ve škole, rozděleni na půlky a máme hodinu angličtiny. Ženy/slečny/dámy/... (vyberte si) sedí ve druhé/třetí lavici a muži/borci/kluci (nevybírejte ;) sedí ve třetí/čtvrté. Je nás celkově asi deset, z toho čtyři mužského pohlaví. "Učíme" se angličtinu, nikdo neposlouchá, učitelka něco píše na tabuli, zase nikdo neposlouchá a pak přichází epic věc. Učitelka přichází k tabuli, zjištuje, že je popsaná a tak otáčí levé křídlo, aby mohla psát. Druhá strana levého křídla je také popsaná a tak otáčí tabuli zpět. V tu chvíli se tabule nebezpečně zakymací a vypadá to, že spadne. Nevím jak ostatní ale já jsem připraven okamžitě vyrazit a pomoct, kdyby tabule opravdu padala. Naštěstí nepadá. Zatím... Učitelka totiž tabuli pouští, pohne se a v tu chvíli tabule vypadává ze zdi a padá na ni. Okamžitě vstávám a, stejně jako ostatní, jdu pomoct přesunout tabuli, aby se nic nestalo. Tabule je rozbitá, ale učitelka je v pořádku i když poněkud mimo. A my máme volno do konce hodiny (asi pět minut). Celkem nudnej příběh, pokud nevidíte tu tabuli jak vypadává ze zdi, ale to je fuk, stejně to nemělo být vtipný... Nebojte se! Tohle není nesmyslný článek! Chytit tabuli a pomoct učitelce šli kromě mě i další. Hádejte kdo? Přesně tak! Čtyři borci okamžitě vstali a šli pomoct, i když seděli mnohem dál než ženský. Nikomu nic nestalo, ale to bylo štěstí. Rozhodně to nebyla jenom vtipná situace. Přesto, ani jedna z mých spolužaček nevstala. Proč? Protože jsou dementní? Protože jim bylo jedno, jestli se něco stane? Ženy chtějí rovné příležitosti, stejný plat. Chějí se rovnat mužům. V mnoha ohledech se jim to daří. V mnoha ohledech už dokonce muže ovládají. Ale přesto nejsou schopny vstát a snažit se pomoct někomu v nebezpečí. Proč? Vždyt se chtějí rovnat mužům ve všem! Jenže proč přicházet o výhody, které mi skýtá to, že jsem žena? Když jsem žena, tak se nečeká, že budu zvedat tabuli, i kdyby byla lehká. To je mužská práce! Nečeká se, že si budu otvírat dveře, když jsem s mužem. Proč? V tomhle případě je to mužská práce! Už to pomalu přestává být vtipný. A vzhledem k tomu, že ženy to všechno ví a neřeší nebo neví a tak to neřeší, je potřeba abysme se začali bránit. Už to začíná být moc. Začlo to povolením odchodu z kuchyně, pokračovalo volebním právem a skončí to dominancí žen všude! Možná přeháním, přesněji: určitě přeháním. Ale nemám pravdu? Neptám se žen, ptám se logicky uvažujících můžu, kteří tolerují ženy, ale nechtějí se nechat omezovat, klidně i "blbými" pravidly etikety. Tak to totiž začíná... A ted pointa hvězdičky. Už to nevím přesně, ale ve zkratce jde o to, že jsem nechápal ženy a jejich "logiku" chování a nějak jsem to komentoval. Na to mi matka odpověděla, že v tom neporozumění mezi ženou a mužem, je ta krása. Tohle už jsem slyšel několikrát, že ženám se nemá rozumět, jenom je milovat atd. Nikdy jsem to nechápal a v zájmu svýho rozumu a logiky doufám, že to nikdy chápat nebudu. Jak může být žena úžasná a jak ji můžu milovat, když nechápu, nevidím logiku, smysl v jejím chování. Já si myslím, že se chová jako idiot a proto ji mám mít rád? Copak máte lidi (i stejnýho pohlaví) rádi, protože je nechápete a přijde vám jejich chování nelogický? Samozřejmě že ne. Říkáte si, že jsou idioti! Jenže u žen, je to krása! *-úžasný

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)