Thursday, December 31, 2009

Jest úchylné ztratitititi gumičku...

Navíc jedinou, která nepovoluje a už ji máte aspon tři měsíce. Tento článek je věnován mé zesnulé gumičce (na konci textu vám napíšu, že jsem ji našel, ale pšt ;). Čest (ááááááááá! fuj! Ale o tom až příště) její památce. Všichni jste banda k terénu, která chce jenom šukat nebo chlastat (nejlépe obojí :)))))))) a nevěřím vám cokoliv jinýho. Nejste šílení, nejste nenormální, ostatní si o vás nemyslí při prvním pohledu, že jste magor. Oni si neříkají vůbec nic! :-O GO EMO DIE EMO! Ale zpět. Kdokoliv mě potká, tak o mě řekne jednu nádhernou větu : "pane bože, co je to za magora?" Doufám, že je to vystihující :) protože popisovat mou dosti podivnou osobnost nemá cenu. A popis typu - jsem nervozni, upřímný, pravdomluvný, je o ničem ;) Ano, je pravda, že si o tom člověku myslím, že je to magor. Jenže v trošku jiným smyslu, než si to "myslí ostatní". On je prostě debil a to je jasný už po téhle větě. Když jsem to četl, tak jsem to okamžitě poznal a netvrdte, že vy ne. Já vím, hipíci se ozvou, že je to sympaták, ale opravdu, tohle je debil! No offense ;) Dřív jsem taky všem říkal, že jsem blázen a debil a není to tak dávno. Upřímně si myslím, že minimálně co se týče šílenosti jsem na to hůř, s debilitou nevím. Rozdíl je v tom, že se tím nechlubím, protože člověk, kterej o sobě tvrdí, že je blázen je blb, kterej chce bůh neví co. Já to taky nevím, nevím, proč to o sobě lidi tvrdí. Ale pochybuju, že člověk, kterej řekne, že je debil je debil, teda on je, ale v trochu jiným slova smyslu. To stejný u blázna. Kdo to o sobě řekne a nemá na kontě minimálně dvě úmyslný vraždy je pozér! A pozéry nemá nikdo rád! Tr00 blázni o sobě netvrdí, že jsou blázni. Tr00 blbci taky ne. Ten, kdo postaví hrnek opačně a pak se tomu hodinu směje, není blázen (teda je, ale who cares), ten kdo jde vyvenčit svýho psa bez psa není blázen (still the same). V tom případě, proč to o sobě tvrdí? :-((( Já už fakt nemůžu! :( Gumičku jsem... pokračování příště Pozn.: Jsem si vědom toho, že ten článek je šílenej (:-O :-O :-O :-O :-D :-D :-D :-D) a nejsou v něm logický argumenty a všechno, co jsem tam napsal, je jenom můj osobní názor, kterej se zakládá na událostech z mýho života, takže možná nepochopíte, but... Lets dance... i mean fight! Pozn2: jenom pro provokaci, snad to vyjde... Peto, ty nejsi blázen!!!!!!!!! :-OOOOOO :-PPPPPPPPPP :-DDDDDDDDD

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)