Wednesday, December 16, 2009

Já už fakt nemůžu! :-(((

Jak je tohle vůbec možný? Jak si po tomhle někdo vůbec může myslet, že ženský jsou rovnocenný jako chlapi, že jsou stejně rozumný a jak si někdo může myslet, že lidi mají rozum? Naše třída ví o čem budu mluvit, ale jako pobavení i pro ostatní napíšu situaci. Na dramatické výchově jsem měli zahrát soud s maryšou, která zabila manžela. Vytvořili jsem porotu, obhajobu, obžalobu a měli pár minut na rozmyšlení argumentů. Já byl jako žalobce a naším úkolem bylo samozřejmě udělit Maryše, co největší trest. Nešlo o vinnu či nevinnu, protože v onom příběhu bylo řečeno, že se přiznala. Šlo pouze o výši trestu o nic jinýho. Porota se skládala z 8 (?) holek a Kollára. Jako žalobci jsem si sedli a začali přemýšlet, co řekneme. Po chvíli přišel Kollár a oznámil nám, že porota se ještě před začátek soudu rozhodla, že Maryša je nevinná. (pauza na smích) Když jsem si nachystali co řekneme šli jsem k "soudu" a zeptali jsme se obhajoby, jakej trest navrhuje, oni řekli něco ve smyslu rok a tři roky podmínka (zapamatujte si ;). My jsme se dohodli na doživotí případně trestu smrti. Popis soudu moc nemá smysl popisovat, to by se muselo zažít naživo. Obě strany měli relativně rozumné argumenty, ocž se o porotě říct nedá. Jejich názor byl hneda jasný a umlčování našich prostestů bylo hodně vtipný. Argumenty myslím nemá smysl podávat, ale jestli budete chtít napíšu i popis příběhu a některý argumenty. Každopádně šlo o vraždu, ketrá byla promyšlená z důvodu neštastného manželství. Ke konci jsem přednesli řeč, kdy jsme se nemohli přerušovat. Já začal a chvíli mluvil. Při sedání mi obžaloba ze srandy zatleskala. Poté přišla řeč obhajoby a na jejím konci nejenom, že zatleskala obhajoba, ale dokonce i porota. (krátká pauza na smích) Poté porotoa odešla aby řekla rozsudek. Nakonec se vrátila a vynesla ho. Pamatujete si návrh obhajoby? Výborně! Rozsudek zněl: dvacet ran holí a vystěhování. Za vraždu v 19. století. (Velká pauza na smích) A ted si ještě jednou přečtěte první odstavec. Poznámka: Myslíte, že když jednu z nich zabiju (kéž bych nebyl srab a ony mě srali ještě víc :), tak mě ty ostatní odpustí, pokud si dám dvacet ran holí a vystěhuju se pryč? Myslíte, že to bude stačit a budu moct dál být mezi lidma?

2 comments:

  1. Jak si tu tak ctu ty tvoje prispevky nestacim zasnout nad tim, co mate ve tride za holky. To je nejaka skupinka 13ti letych twilight milujicich husicek? Fakt podle toho co tu ctu jsem tohle u mych vrstevniku jeste nevidela (v tomto veku)

    ReplyDelete
  2. Tohle čtu podruhé a podruhé se v mysli ocitám na hodině vaší dramatické výchovy a mlátím dívky v porotě:-D Pokud máte tohle vážně ve třídě,úplně chápu tvoje přesvědčení,že většina žen je úplně debilní.

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)