Monday, December 14, 2009

jest úchylné říkati, že je sobota, když je sobota

protože jest úchylné říkati lež a úplně nejvíc úchylné jest urážet lidi pomocí sprostých slov. Piča/kurva vs. bota/nůžky Proč je malým dětem zakazováno mluvit sprostě? Vždyt jde jenom o slovo, to že se zrovna daný slovo používá jako hanlivý označení pro děfku neznamená, že se slovo kurva nemůže používat, ne? Vždyt je to jenom slovo. Když mi spadne traverza na nohu, tak můžu zařvat kurva nebo bota. Kde je rozdíl? Ve skautu jsem často klikoval, protože jsem mluvil sprostě, ale čemu to vadí? Stejně se je časem naučím. Nepoužíval jsem je na urážení ostatních a doma jsem je používal úplně normálně, tak čemu to pomohlo a k čemu si vůbec mysleli, že to bude? Když někoho nazvu píčou, tak nejenom, že je to blbost a stejně to všichni ignorujou, ale to se ani nedá brát jako urážka. To slouží jenom k uklidnění, když budu chtít vyjádřit svůj názor, tak mnohem vážněji myslím slova debil nebo dement, samozřejmě se musím tvářit jinak než se tvářím, když vám to říkám, ale tyhle slova jsou mnohem vážněji myšlený. To prostě nedává logiku, sprostý slova se používají, používat budou a jakýkoliv zákazy jsou jenom demence!

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)