Saturday, October 3, 2009

Kruva už!

Už trošku starší dílo, páč Peta neví, co je kruva. Kruva už! Do fíče plesnivé! Tohle mě miluje! Jakože soulož neslušně, žeano ;-) Nejenom, že jsou/jste všichni banda k terénu, ale ještě nemůžu jít na koncert, páč si CIZÍ matka usmyslela, že jedu kamsi do sklepa (tam Slunce nesvítí). Tak jakožecože? A proč to píšu? Protože jsem si to tak dvě minuty zpátky naplánoval. Dneska mám prostě kruevsky špatnou náladu a tak už přemýšlím, jak se z toho vypíšu, neasi. A řekl jsem vám, jak mě kakají všichni fanoušci (jakože všichni, co čtou moje povídky)? Na písmáku do mě milují, že to de rozvést a že nápad je to dobrej, ale je to krátký. Pak do mě milují, že ta rozumnější povídka je ovádina (podle toho hmyzáka) a ta zfičená, že je dobrá. No je tohle normální? No není! Sám sem si odpověděl a nic od vás nechci, jen abyste drželi tlamku a krok. A už jsem nadával na vládu, na systém, na školství a takový ty další fičoviny? No nenadával! Ale kakají mě! Já, inteligentní, rozumnej a chtivej po vzdělání mám problémy a to jenom proto, že se odmítám učit fičoviny, který jsou úplně k experimentu a odmítám se učit, protože je to zbytečný! Zbytečný to není, namítnou jedničkáři*. Ale je! K čemu jsou mi známky? Vypovídají akorát o mé paměti a odhodlání se učit, jenže jak mám mít odhodlání, když z učení mám jenom ty zfičený známky? Z učení máš vzdělání, namítnou jedničkáři*! Ale experiment, řeknu já. Ty věci ze školy jsou úplně k experimentu a navíc je stejně všechny zapomenu. Já si pamatuju věci, který jsou užitečný a ne fíčoviny. Zatímco ti jedničkáří* ani neví, kdo je ve vládě. Ale oni mají jedničky a procházejí, ale já, kterej mám mnohem užitečnější znalosti, procházím velmi těžko, ještě chvíli a vůbec. Do fíče, kruva už! Kakám na to!! * znamená penisové, zfičenci, prostě lidi, kteří mají jedničky a dvojky. Trojky jenom velmi minimálně, prostě fičusové!

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)