Monday, October 5, 2009

Jest úchylné prohlížeti si se zájmem vlastní vnitřnosti.

Diskriminace, ženo! aneb text, který se snad bude posílat do MFD.

Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zakázali aneb „Koho budeš volit?“ „Komunisty, ale nevím kterou stranu?“ Jistě, politici jsou zkažení, zkorumpovaní, zlí a oškliví a vůbec se chovají nečestně a nesportovně. Jenže (!) ovládají tuhle zemi. . Nehodlám řešit, že to chce převrat a anarchii aspoň na chvíli, ať se něco změní. Hodlám se vrátit rovnou na začátek. Na konci (to jsem se vrátil na začátek, co? ;-) tohoto článku si můžete přečíst, že jsem na gymnáziu, tedy, teoreticky, té chytřejší části mladých lidí. Bohužel, po všem přemýšlení, převracení, otáčení, ohýbání a se vším svým rozumem, citlivostí a feminismem musím konstatovat, že ženský jsou blbý! Jinak si totiž nedokážu vysvětlit reakci svých spolužaček (třeba jsou výjimka, ale obávám se, že ani ne) na otázku profesorky. Otázka zněla: kdo si chce nechat vytisknout papír s tématy, o kterých máme psát do MFD? Reakce třídy? Přihlásila se skoro cela mužská část třídy a ženská část, skoro celá, zůstala civět na to, jak můžeme psát o takové hovadině (tohle se v novinách může?), jako je politika. Na moji otázku, jestli můžu psát víckrát na jedno téma se na mě podívaly, jako kdybych se začal mlátit láhví o hlavu a křičel: „Já jsem B/bůh.“ Možná ženský nejsou blbý a jsou jenom anarchistky (viz první část první věty textu), ale v tom případě, proč nenapíšou, že chtějí anarchii a důvod? Možná jsou jenom politikou zhnuseny, ale proč nenapíšou, že nemají politiky rády, žeano! Už několik let nám ve škole tvrdí, že naše spolužačky jsou vyspělejší, než mužská část, tak kde se to projevuje? Za předpokladu, že změna vlády může něco změnit, proč si to moje spolužačky neuvědomují a aspoň trošku se nezajímají? Abych to shrnul a nepsal jenom o pochybné inteligenci žen, tak bych rád řekl, že volit a sledovat politiku nemá smysl, pokud si většina populace myslí, že politika je zbytečná a volí podle toho, kdo jim dá guláš, nižší daně, případně vůbec nevolí, protože vůbec, ale opravdu vůbec netuší, co je to volební lístek, kdo je to premiér a na mě, když chci napsat dva texty (což stejně neudělám…) se dívají jako na b/Boha . Protože tihle lidi veškerou vaši snahu ničí. Sám nevěřím, že svojí volbou bych něco změnil a stejně tak nevěřím, že tenhle článek někoho zajímá, ale naštěstí jsem natolik naivní, že bych stejně šel volit a stejně jsem tenhle článek napsal. A jsem rád i za svoje spolužačky, protože bez nich bych neměl o čem psát a vůbec bych se skvěle nebavil, jejich, možná neúmyslnou, sabotáží.

1 comment:

Thank you for any comments :)