Sunday, November 1, 2009

Jest úchylné snažiti se opustit jakýkoliv prostor a čas.

aneb: ta dvojtečka je zbytečná aneb:: obě dvě jsou zbytečený aneb:n (n je libovolné číslo) už jsem ztamenej, což není klepadlo ale smysl A já ne a ne a ne a nejsem opilej. Ale fakt! Se schválně zeptejte Pedíka, kterých se tento článek částečně týká. Rozebírali jsme, proč lidi říkají "zlomil/a mi srdce" atd., když srdce to nijak neovlivnuje. Nakonec jsme se dohodli, že nebudeme používat slovo srdce (já ho nepoužívám tak jako tak, ale nefadý), ale začneme při pocitech používat slovo játra. Já si myslím, za to můžou ledviny, protože to by vysvětlovalo proč jsem tak citlivej (čti: nenávidím všechny ;), ale zase Eidam Orál popřel existenci svých 4 a více ledvin, takže to moc nesedí... Každopádně: srdce neovlivnuje vaše pocity, takže používejte slovo játro (játra), protože u něj je to mnohem pravděpodobnější...

2 comments:

  1. Aaach,tímto článkem jsi potěšil má smutná játra...

    ReplyDelete
  2. Ja to nepopřel, já řek, že nevím, páč mi je nikdo nikdy nepočítal

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)