Monday, November 23, 2009

Jest úchylné ptáti se náhodných kolemjdoucích každých 5 vteřin, kolik je hodin.

Jest úchylné odpovídati na každou otázku 15:39. Už jsem psal, že nemám rád vlastence, ale ted sem si uvedomil, že stejně tak nemám rád lidi, kteří se sydí za to, že jsou Češi nebo Slováci/Moraváci, to je fuk. Protože i tihle lidi jsou mimo, protože vlastenectví přisuzují něco víc, než je. Příklad: Čech, který žije v Česku a nelíbí se mu politická/ekonomická/morální situace v česku. Prostě nesouhlasí s něčím, co se tady děje a o lidech v ČR si myslí, že jsou blbci, ale proč tvrdí, že se stydí za to, že je Čech? Mě se tady samozřejmě nelíbí spousta věcí, ale nikdy bych neřekl, že se stydím za to, že jsem čech, protože nevidím souvislost. To že mi tady něco vadí a to, že se případně snažím něco změnit nesouvisí a vlastenectvím nebo národností. To souvisí s rozumen! Když změním lidi k lepšímu, tak se změní i moje soužití s nima nebo fungování státu a tím pádem i moje situace. Co to má společnýho s tím, kde jsem se narodil a proč bych se měl stydět nebo vůbec nějak spojovat "vlastnosti" a chování určité skupiny lidí (nejčastěji národa) s tím, kde jsem se narodil?

3 comments:

  1. Poser se, neříkám, že se stydím za to, že jsem čech, ale vím, že češi nemaj ve světě nejlepší pověst, o tom se nebudu hádat, to tak prostě, nemaj rádi klause, svrhli sme vládu uprostřed předsednictví EU, prostě v jejich očích jsme takoví, že se nedokážeme přizpůsobit, zachovat se zodpovědně, když se podíváš na jiný, západnější státy v Evropě, tak zjistis ze je to tam uplně jinak, ne jen na úrovni politické, ale třeba i v obchodě. přijdeš do samošky a prodavačka tě pozdraví hned jak tě uvidí.. to bys v česku takových samošek nenapočital na prstech jedny ruky, prostě mě přijde, že v česku jsou lidi vychcany, zavidi, \"kradou\" a je mi jedno jesli ty si to nemyslíš, ale ostatní lidi ve světě si to většinou uvědomují a díky tomu maj vůči tobě předsudky, pokud tě poznaj na osobní úrovni tak to chapu, že je fuk jesli seš čech, čínan nebo nebo cigan, ale kdyz to nekde zminovat nemusis, tak proc se tim chlubit, kdyz vlastne vubec nemas cim a spis by se měl člověk stydět za svoji vlast. Ne proto, že k ní má nějakej vztah, ale proto, že ostatní lidi tě vidí jako čecha a je jim jedno jesli se sam povazujes třeba za japonce... psal sem to o čtvrt na jednu a nechce se mi to cist po sobe

    ReplyDelete
  2. Já neříkám, že to jinde je lepší nebo horší. To neřeším. Tady se krade, závidí a lidi jsou vychcaný, ale imho to jinde není o moc lepší. Lepší možná ano, ale urcitě v tom není takovej rozdíl (samozrejme jak kde). Já jsem jenom řešil, že nevidím důvod se za to stydět nebo na to být hrdej, protože ani k jednomu není důvod. Pokud si o mě někdo myslí, že jsem lepší/horší než ostatní, protože jsem se náhodou narodil v česku, tak je to debil a upřímně řečeno se nemá smysl s takovým člověkem bavit, tohle jsem řešil. Já se tím nechlubím ani se za to nestydím, protože k tomu není důvod.
    A nechápu, proč píšeš to poser se a vyjadřuješ se k věcem který jsem vůbec neřešil a dokonce s nima i souhlasím...
    Já jsem nepsal o tobě, že se za to stydíš, důvodem byly názory dalších lidí.

    ReplyDelete
  3. jde o to, že pak se některejma lidma budeš muset bavit i když je to debil,,,

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)