Thursday, November 19, 2009

Deratizace!

Dera... teda RABUJÉÉÉM! Já bych jenom chtěl říct (nakrákorat), že proti ženám celkově nic nemám (kromě pastičky na myši ;), pouze je nechápu a doufám, že mi pomůžete. Jsem naivní, já vím... Znáte chlapa, kterej se dobrovolně uhladověl k smrti? Já ne. Znáte ženskou, která se dobrovolně uhladověla k smrti? Ne osobně, ale už jsem o tom slyšel. Neslyšel jsem, ve svým malým okolí, o borcovi, kterej by měl problém se svým tělem. I ti tlustí borci to, minimálně navenek, brali jako srandu. Ale už jsem se setkal s pár ženskejma, dokonce i osobně (:-O), který si myslely, že jsou tlustý a strašně to řešily. Všichni borci jim potvrdili, že nejsou tlustý a pokud byly trochu přes "míru", tak jim řekli, že to nevadí, že borcům je jedno, pokud ženská není opravdu tlustá. Část z nich měla i přítele, kterej je o tom taky přesvědčoval a stejně to nepomohlo. Proč sakra? Protože ženský jsou divný a jenom si chtěji ověřit, že je všichni mají rádi a popřou, že jsou tlustý. Jedna teorie. Druhá teorie: Jsou blbý! :-D Ne, vážně. Pochybuju, že tohle čte dost lidí, abych se něco dozvěděl, ale stejně. Proč to pořád tvrdíte? Osobně navrhuji sabotáž veškeré podpory, pokud někdo řekne, že je tlustej jinak než jako vtip, tak bud bude ignorován nebo mu všichni budeme s kamennou (doslova!) tváří tvrdit, že tlustej je. Tento článek by se dal použít i na víc věcí (vzhled, rozum...), ale zrovna u postavy žen se většina borců shodne na jednom, zatímco zbytek už je subjektivnější...

2 comments:

  1. Tvoji snahu budu možná i podporovat,štvou mě holky,co tvrdí,že sou tlustý a nejsou:-D já to sice tvrdím taky,ale já netvrdím,že sem nějak extra tlustá,jenom mě štve,že kvůli svým špekům,který nikdo nemůže popřít,vypadám jako sněhulák v oblečení,který se mi líbí:-D a neštve mě to nijak permanentně a nemám z toho žádný schýzy a depky a bůhvíco.A anorexie je vrchol demence,to je nezpochybnitelá pravda:-)

    ReplyDelete
  2. Petronajtka -> Seš tlustá.

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)