Saturday, August 11, 2012

Naivita. Hnus. Mimozemšťani a dementní jazyk!

Jsem naivní a důvěřivý a jsem na to hrdý!



Vážně bych chtěl, aby takový byli všichni a jsem strašně rád, že díky internetu jsem objevil, že takových lidí je víc, než by člověk čekal.
Já už fakt nevím... Přepadá mě deprese a nic se mi nechce. Začal jsem psát, ale po chvíli jsem přestal a mám  chuť vám jenom napst, že jste kreténi a ani to nezdůvodňovat, protože je to proste beznadějný. Pche, už je to lepší, ale stává se to čím dál častěji. Naštěstí už jenom měsíc. Necelej :)

Daník je supermuž (čeština ftw :) a evidentně má sníženej práh bolesti. A nebo spíš nedostal tu správnou ránu z blízka :) Ale jinak je idiot, protože vůbec není důvěřivej a naivní a všechno sere, i když zrovna on by to mohl pochopit. Škoda takovejch lidí...
O čem mluvím. Jednoduchý! Kdybych vám mohl poslat celej soubor informací a nemusel to celý vypisovat...
Ale ok. Za prvé je nutno říct, že vše o čem budu psát je dnes (!) nereálný a já to vím, ale to neznamená, že to nebudu řešit, že o tom nebudu mluvit, protože věřím, že jednou to půjde a jednou se k tomu lidi dostanou, i kdyby jenom nějaká menší, oddělená skupina.
Jde o to, že demokracie je na piču, anarchie je na piču, komunismus je na piču a jakýkoliv jiný způsoby vlády taky. Pokud si myslíte, že ne, tak přestaňte číst.
Jako vážně! Přestaňte číst! Pokud s tímhle nesouhlasíte, tak se vám tenhle článek nebude líbit a hlavně vám stejně nebude dávat smysl.
Ok, všechny vlády jsou na hovno. A teď si vemte, že byste měli lidi jako jste vy sami. Část lidi se dokáže pochopit a dokázala by se se svým klonem domluvit. Já třeba určitě. pokud si myslíte, že ne, tak vás vyzývám ať přestanete číst.
A teď si představte svět jenom z lidí jako vy, který chápete a kteří chápou vás.
V tom případě je jedno, jakej způsob vlády použijete. Absolutismus bude fungovat stejně jako demokracie.
Víte co jsem si teď uvědomil, že je to úplně zbytečný :-D
Já vám to stejně nevysvětlím...
A teď si to čtu o pár dní později a jako obvykle nevím, jak jsem chtěl pokračovat. Možná to byl ten důvod, proč jsem přestal, ale spíš ne...
Už vím! A je to zbytečný! A dokonce vám to ani nebude dávat smysl...
Jde o to, že já si stojím za tvrzením výše, ale většina lidí by mi pořád tvrdila, že to nejde.
A mají pravdu! Já vím, že to nejde, ale oni vylučují i tu možnost, že to jde a protože takových lidí je většina, tak to samozřejmě nepůjde!
Rozhodně netvrdím, že nějakej můj systém by fungoval, ale nikdy to nepřestanu lidem tvrdit, přotože třeba se najde někdo, kdo se se mnou shodne. A pokud takovejch lidí bude časem víc, možná se časem přesuneme od demokracie k něčemu lepšímu. K něčemu, co doopravdy bude fungovat.
Kurva, tohle je fakt na hovno. Řeč je tak napiču, že to ani není možný.
Já vím, je super a tak vůbec, ale stejně je úplně na hovno! Důvodem pro nepochopení je idioci komunikujících, ale i v případě, že komunikující jsou chytří, tak se stejně nepochopí, protože řeč je moc nedokonalá na vyjádření myšlenek.


Aňa je strašně zlá a nechutná slečna. Na Silvestra chce po popovi, aby se vyspal s peciho přítelkyní. A důvodem je to, že to je vtip. Možná dokonce vtípek...
Hustý, co? Velký plus má nakonec popo, kterej to neudělal, i když nevím proč...
A druhá a možná ještě horší věc je ta, že mluvila o Anežce, která má už dlouho dobu přítele (FB je strašně nahovno věc. Trvalo mi necelou minutu najít přesnou dobu, která je mimochodem rok a pár dní) , ale až teď se spolu vyspali. Což je za prvé úžasný a potvrzuje to, že Anežka je skvělá, což jsem tak nějak tušil, ale navíc si ještě umí vybrat přítele. Za druhé je hustý, že existuje borec, kterej čeká jeden rok.
A třetí je ta strašná část. Doufám, že jsem to nepochopil špatně, ale pochybuju, že takovou větu si člověk může vyložit jinak. Aňa nedávno v hospodě prohlásila (nepřesná citace, stejně jde jenom o to jedno slovo): "Konečně ji propíchnul"
Pardon, ale tohle je strašně hnusný a nechutný. Jo, jsem přecitlivělej, zoufalej a tak vůbec, ale tohle je prostě hnusný...

Dneska je to všechno úplně blbý.
Dneska už ne :)
Potřebuju telepatii, slova už nestačí. Vyjadřování je čím dál složitější. Nechápu, jak můžou staří lidi vůbec něco sdělit.
Mám chuť toho napsat tolik, že nevím čím začít a tak nenapíšu nic. To je ale dobrej systém.

Lidi jsou strašně nevyspělí a to proto, že mluví tisíci jazyky. Prej je jich asi 7000 a  500 z nich umí míň než deset lidí, což je hodně hustý. Pointa je, že ve veškeré sci-fi mluví mimozemšťani jedním jazykem, zatímco lidi jich mají hromadu. Jak se můžeme domluvit s cizí rasou, když potřebujeme překladatele i mezi lidma, kteří bydlí kilometr od sebe?


  • Evil is man's selfishness, his hate, his drive for power, society in all it's unfairness and unhappiness, to be happy is to be never unhappy. Beauty is in the being doing it all, mankind. Mankind is truly beautiful if you take away his selfish ways and all his attitudes and centers he creates. He can love, he can see beauty, he can make beauty, he can bring beauty to all by seeing the truth. Peace
  • But Blackmill how do we know this is all true,? For that matter how do you know all this is true?
  • You have to check it in your own experience for it to be true, it's not until you relate it to something (your experience) that you can say, yes, I see that this is true! For instance, the world was devoid of beauty until man. Now check it in your experience as to whether this is true or not. Does a Beetle appreciate a sunset? Or a Giraffe gaze upon a beautiful view? So you have to check it in your experience to know. Peace



  • My entire life has just been destroyed, everything. Gone wiped out. My girlfriend left me, the entire area hates me, my friends have given up on me, I'm sick, and I'm broken. I went from hero to zero in a week. I don't want to go into detail but all i can say is. I don't know where i would be with out your music Blackmill. I can just put on one of your tracks and float away to the life I used to have. You, a stranger, who makes electronic music is all i have left. Thanks for everything. -Cyrus
  • Blackmill is not the only thing you have left. Rather, blackmill has shown you what you do have left, which can never be taken from you regardless of how much fate has been against your favor, the bare bones of your soul. The meaning you find in this song is truly within you. Remember this, love and tolerate, and when life gives you lemons, you'll make grenades



Za prvé je epic, že to kopíruje celý komenty z youtube včetně vzhledu, takže to nemusím upravovat a vypadá to přehledně a za druhé je tu těžká otázka, jestli je lepší přiznat, že jsou (jsme?) všichni strašně citliví (možná až přecitlivělý), nešťastně zamilovaní a pak být tak strašně gay, jako ti lidi nade mnou a nebo to popírat a předstírat, že jste vlastně úplně v pohodě.
Přemýšlím, jestli jsem opravdu bezcitnej nebo se mi ještě nestalo nic tak strašnýho. Týpke komentuje pod Blackmill, že se při poslechu rozbrečel nad fotkou mrtvýho bratra. Já si nejsem jistej, jestli jsem vůbec nečeho takovýho schopen...
Možná mě změní Novej Zéland, protože můj host u kterýho budu pár dní je přesně tenhle druh týpka.
Imho se ale nic nezmění, protože lidi se nezmění.
Co se týče otázka, jestli jsem tak citlivej  jako ostatní, tak samozřejmě, že jo, ale protože nejsem gay a hlavně proto, že nejsem kretén to všechno píšu na blog a nikomu to nenutím
Což je věc, kterou by se lidi měli naučit. Když mám blbou náladu, tak nejdu do společnosti!
Nikdo není zvědavej na depresivní lidi a všichni se chtějí bavit, takže pokud ti není dobře, tak jdi domů a neruš.
A pokud nemůžete být sami, protože jste třeba na fesťáku, tak je aspoň základem držet hubu, aby jste nikoho nesrali. Jasný?
Jasný, já vím, všichni se mnou pořád souhlasí, ale přitom se stejně nic nemění,,,



No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)