Sunday, July 22, 2012

Jednou to přijít musí



A až se tak stane, tak se pravděpodobně nestane nic.



Protože až se tak stane, já si toho nevšimnu (nečekaně, žeano) a vy, pokud si toho všimnete, to stejně budete ignorovat a jenom si řeknete: to už jsem někde četl. A protože lidi jsou strašně divní a nepamatujou si takový zjevný věci, tak vám ani nedojde, že jsem to psal já. Doufám, že jste pochopili (/y?), že mluvím o opakování se, a o tom, že jednou musí přijít moment, kde se tak zmatu, že si neuvědomím, o čem jsem už psal a co jsou jenom nepoužitý náměty.

Strašně se těším, až vás (vztahuje se i na ty, kteří tohle nečtou ;) všechny neuvidím a budu mít od všech klid. Taky začínám čím dál tím víc přemýšlet o tom, že už na tom Zélandu zůstanu, případně si seženu vízum do Austrálie a budu tam studovat :)

Zaznám konverzace na FB:
Spolužák
Otázka pro všechny. Dnes jsme řešili v práci jak mají být rozepnuty/zapnuty knoflíky na pánském saku, když pracujeme. Shodli jsme se, že pokud máme neformální věc (schůzku, oběd atd..) necháváme dolní knoflík rozepnutý. Ovšem názory se začaly lišit, když jsme začali mluvit o době, při níž jsme v práci, máme formální schůzky atd... Jaký je váš názor?

Pár nerelevantních příspvěků, který ale řeší čistě dotaz spolužáka: knoflíky.

SpolužačKA (ne, nenechám toho nikdy :)
utfg: http://cs.wikipedia.org/wiki/Oblek
Spolužák
Wiki jsem samozřejmě četl, chtěl jsem váš názor, popřípadě diskusi
SpolužačKA
v tomhle se nemýlí. Ještě teda záleží na formálnosti akce. Casual = košile může být i barevná, kravata být nemusí, sako, tmavé kalhoty, Semi-formal = už by tu měla být kravata v tmavé barvě, po 18 hodině nebo prostě večer by měl být oblek tmavý, košile buď bílá nebo světlemodrá jednobarevná, Black tie = smoking + černý motýlek + bílá košile, White tie = frak/žaket + bílý motýlek + cylindr + rukavice + bílá košile + bílá vestička. Takže na ty pracovní pohovory bych to viděla jako semi-formal přičemž je to přes den, takže se povolují různé barvy obleků a kravata nemusí být pouze tmavá. Knoflíčky se skutečně nezapínají všechny naopak mít oblek se třemi a mít zapnutý i spodní je tak troško faux pas
Spolužák Jde mi čistě o ty knoflíky.

Jak může být tak klidnej? :-O Neuvěřitelné! Škoda, že už jsem taky klidnej člověk, protože tohle je vážně neuvěřitelný. Jestli nechápete, tak jste beznadějní, ale napovím vám druhým příkladem, kterej už nebudu upravovat, protože je to dost námahy.

 Jakub Kubouch Žádník
 Proč cvrčci cvrkají?
Magdalena Fabiánová
 tření křídel o sebe :D
 Marek Lahoda
 z nudy?
Jakub Kubouch Žádník
To vím, že třou křídlama o sebe :-D. Nemůžu přijít na to, jaký k tomu mají důvod. Že by třeba lákal samičku?
 Jan Upýr Vojtek
 Ze stejného důvodu, proč píšeme na FB. V podstatě nemáme nic na práci a jen se socializujem... Třeba na to nalákáme holky, ale kdo ví...
 Magdalena Fabiánová
 tajemství broučího světa...


Proč? Proč doboha?
Mimochodem, řekl to správně. Je to kvůli lákání partnerek a vystrašení konkurence.

Odkaz. Nejdřív se podívat, pak číst :)
Úžasné! Dokonalé! Krásné! Geniální! Škoda, že k ničemu. Naprosto toho člověka chápu, naprosto s ním soucítím a naprosto souhlasím s tím, co udělal. Dál netřeba komentovat. Dneska nehodlám vysvětlovat, co je špatně a budu doufat, že vám to dojde. Kdyby ne, tak klidně napiště (ne, nikdy to nevzdám) :)

Tohle bude trochu podvod, ale ne zas tak moc, protože to na FB dávat nebudu a protože to stejně nic nezmění, ale stejně: Kdy a s jakým článkem bude někdo souhlasit, že se rozhodne ho sdílet na FB? :-D Člověk by čekal, že když se lidem tak líbila ta divná "povídka" Kapitola dvě, že ji někdo bude sdílet a ono ne :-/

Skoro vždycky se při psaní na blog zpotím. Dafuq?

Where have you been, you know i hate playing solitary alone.

Nikdy bych se nenechal teleportovat. Pokud by mě rozložily na atomy a někde jinde přesně složily, tak to už nejsem já. Když to bude fungovat, tak nikdo, ani já, nepozná rozdíl, ale stejně to už nebudu já. Bude to úplně stejná osoba jako já, ale nebudu to já. Asi jsem to nepopsal dobře, ale myslím, že mě chápete.

Další věcí, která mě trochu zaráží je cestování v čase. Za předpokladu, že je možný, tak stejně imho nemůže fungovat kvůli prostoru. Stojím na zemi a i kdybych se posunul jenom o 24 hodin, tak už skončím někde ve vesmíru. Všude se předpokládá, že se pohybuju v soustavě dané Zemí, takže bych skončil na Zemi, ale den v budoucnu/minulosti. Jenže takhle to nemlže fungovat. Já se pohybuju vůči vesmíru, já cestuju do minulosti celýho světa, takže se objevím ve vesmíru a hned umřu. A nemůžu se ani přesunout přesně o tok, i když Země bude na stejný místě vůči Slunci. Slunce se taky pohybuje vesmírem, takže bych taky hned umřel. Prostě je to dementní, ale pokud by někde/někdy existoval stroj času, tak to musí být i přístroj na cestování prostorem, jinak ti cestovatelé umřou.

Actually the original was written by King Tutankhamen and performed by Mozart, with Adolph Hitler on vocals in 1563. It was released straight to MP3.

 Napadla mě hezká myšlenka. Kdybych sestrojil obrovský zrcadlo a dopravil ho někam hodně daleko od Země, ale tak abych se na něj ze Země mohl dalekohledem dívat, tak bych mohl vidět minulost. Světlo (=informace) ze Země by cestovalo několik let (záleží na vzdálenosti zrcadla, což si můžu měnit), pak by se odrazilo od zrcadla a stejnou dobu by cestovalo zpět. Takže bych se díval dalekohledem na Zemi na Zemi v minulosti :)

Nedávno jsem viděl film, kde týpek se vracel v čase, za jednou malou holkou, kterou si v budoucnosti vzal a všechno jí o sobě řekl už v jejím dětství, takže až ho později opravdu potkala, tak do něj byl zamilovaná a věděla o něm všechno. Ten týpek je strašnej a lucker, tohle je přesně to, co potřebuju, někoho, kdo mě zná a rovnou za mnou přijde. :-D
 K tomu má přesně sloužit tenhle blog, ale nějak to furt nevychází :-D Zase melu sračky, měl bych s tím něco dělat, ale osobně mi přijde, že posledních pár příspěvků už bylo trošku lepších :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)