Monday, July 9, 2012

Jazz, swing a dub :)


Nějak mi dochází nápady na tituly...



A teď si všímám, že vidíte celej příspěvek bez podtitulku a bez dalšího klikání. Vypadá to divně, ale není to špatnej nápad. Navíc nevím, jak to opravit, takže si zvykněte nebo si stěžujte, jinak máte smůlu :)

Mám tu už pár dní (možná i týdnů) rozepsanej jeden celej text a nemám nejmenší tušení proč jsem ho neuveřejnil a stejně tak netuším, proč ho neuveřejním teď. Každopádně jsem se vrátil z rfp a stala se spousta zajímavých věcí.
Ta nejvíc cool je to, že se mi loupou záda. Ale tak strašně moc, až je to nechutný. Sice to vypadá úplně skvěle a už to nebolí, ale pokud někdo viděl moje spálený záda, tak ať si teď zkusí představit, že celá ta červená část (což je fakt asi půlka zad) se loupe a loupe se tak moc, že mi je vidět krev. Asi jako když se lehce odřete a krev vám neteče, ale je vidět. Přesně tohle se děje s půlkou mých zad. Je fakt sranda to oddělávat :) Už jsem se chtěl i vyfotit, protože je to fakt krásně nechutný...

Druhá věc je ta, že češi začínají polákovatět :-D Při stagedivingu už i češi hážou lidi dopředu místo hezkýho posunu dozadu. Idiocie!
A nejhorší na tom je, že jsem zjistil, proč to dělají. Nebo aspoň, proč to dělal ten jeden člověk vedle mě. Ten prohlásil: "Je lepší je hodit dopředu, protože vzadu je nikdo nechytne."
DAFUQ? Ty seš asi hodně velkej idiot, že? Ti lidi o něm ví a ví, že se blíží a tak uhnou nebo ho chytí a pomůžou mu dostat se dolů. Lidi vepředu o něm neví a dokonce si myslí, že už je dávno pryč a ve chvíli když už si zase užívají koncert je někdo kopne do hlavy a pak na ně spadne.


Další věc je focení. Dost na tom, že je youtube zahlcenej na hovno videama z mobilů, kde není nic slyšet ani vidět a stejně lidi točí další. Nechápu co z toho mají a hlavně jak si můžou užít koncert, když drží mobil. Každopádně, to už jsem tak nějak přijal jako další totální idiocii, ale co mě nepřestane fascinovat je focení se přímo na koncertě. Navíc přesně ve chvíli epickýho dropu na Example (jo, přesně ten na konci)! Proč? Snad jsem na koncertě, abych se bavil a užíval si, a ne abych se fotil. A když už se teda fotím, tak proč to dělám tak, aby za mnou byli další lidi a ne aspoň ta stage a kapela? I když to už je docela jedno. Stejně je to focení divný...

Abych nebyl tak pesimistickej, tak rfp bylo skvělý. Nikdo mě nesral. Skoro... Ne, kupodivu bylo všechno v pohodě :)
Našel jsem si oblíbenou kapelu a to: Maison du Malheur, který právě teď poslouchám z CD, který jsem si koupil, i když je mi úplně k ničemu. Kapely by fakt měly mít krabici s dobrovolnýma příspěvkama, kam by lidi házeli peníze za každej koncert, kterej se jim líbil. Žádný alba, trička, placky, prostě jenom dobrovolný příspvěky, protože kdybych mohl, tak jim radši dám rovnou 200, než abych si kupoval zbytečný cd.
Ale hezký je, že to pořád zní dobře. Na živo to sice bylo naprosto epic, ale pořád je to super. Snad se zase vrátí. Ideálně v karavanu, v salónu už to nebylo tak zábavný...
Asi jsem fakt povahou hipster. Asi určitě teda...

Další epická věc na rfp byli Dreadzone. Poslední kapela ve tři ráno a lepší konec festivalu nemohl být. Jediná škoda byla, že Tomorrow never comes hráli docela brzo, i když to má být zcela evidentně poslední píseň.
Každopádně to byla jedna z nejúžasnějších písní, co jsem kdy slyšel. A ten pozitivní text tomu jenom přidává :)
"You have to love the life you're living" je v kombinaci se skvělou hudbou prostě nepřekonatelný :)
Ještě je taky škoda, že jsme tam zůstali a křičeli ještě aspoň pět minut a stejně se nevrátili. A jestli vám připadá pět minut málo, tak jste zmatení stejně jako všichni lidi. Pět minut čekat po koncertě a pořád tleskat je kurva hodně! :-P

Původně jsem chtěl psát i o kreténovi v bahně, ale to si nechám na nějakej jinej den. Přeji hezký den/hezké sny :)



No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)