Friday, June 15, 2012

WOW

Poprvé jsem napsal titulek jako poslední věc :) Proč se lidi smějou až po promluvě a ne po přečtení titulků? Buď čtou pomalu a stejně rychle jako postavy mluví, ale to je blbost, protože mě se to stává (stávalo taky), takže wtf? V poslední době jsou všichni hloupější než dřív. Ale neuvěřitelně moc! Začíná to domluvou maturiťáku, což je diskuse, která se táhne už týden a stejně pořád nekončí a imho konečně skončí až urážkama a čistou nenávistí (zatím je to ještě slušný, ale ta nenávist už je cítit :-D). Ten maturiťák bude fakt zábava :) Pak to pokračovalo florbalem, kde se lidi chodí sfouknout uprosřed hry, tak aby zdržovali co nejvíc lidí a když se vrátí, tak se stráví spousta času řešením, jak vlastně budeme hrát v lichým počtu. A když už se to konečně vyřeší, tak to lidi nechápou (přísáhám! Úplně jednoduchej systém) a jakmile to pochopí, tak si začnou stěžovat a měnit ho. To, že lidi neumí mluvit, to už ani neřeším, ale stejně by se to měli naučit. Mluvím, abych něco sdělil! Nemluvím, abych mluvil! Je to tak složitý? Není možný, jak moc se těším, až neuvidím nikoho (!) koho znám několik měsíců. Je mi úplně jedno, co tam budu dělat. Aji kdybych byl pod mostem, stejně se mi nebude chtít vracet a stejně si to budu užívat :) A to je hezké :) Smutnější je, že mám důvod se vracet. Jeden jedinej. A je jím Juice Factory. Nejsem si jistej, jak to mám okomentovat, protože netuším, co si o tom vlastně myslím... To byla pěkně dementní věta, neměl jsem ji psát, tak jak jsem původně plánoval. Ale opravování jiných chyb než gramatických ničí autenticitu a úroveň literatury. To je sice blbost, ale řekl to jeden z herců hrajících nějakýho beatníka ve filmu Naked Lunch (pravděpodobně), takže je to zaručeně pravda. Celej svět je nakřivo. U počítače si nemůžu sednout přesně doprostřed křesla, aby bylo křeslo zároveň uprostřed monitoru a jeho opěrky kolmý na stůl. Jasný, blbost, ale je to neřešitelnej problém a dokazuje, že je svět nakřivo. Podobně to platí i s druhým křeslem. Zajímavá je i postel, do ní se prostě rovně lehnout nedá. Levá ruka se chová úplně jinak než pravá. To je sice jasný, ale že ani není schopná chytnout paličku stejně jako pravá a poté vykonat (aspoň jednou!) stejnej pohyb jako pravá je prostě podivný. Další důkaz křivosti jsou uši a sluch. Tam je to divný celý. Zasraný stereo! Žádnej efekt, jenom to mindfuckuje. Prostě je svět křivej, zleva doprava nebo opačně je prostě nahlej a mění se to s pohledem člověka, takže je to v podstatě jako kvantová fyzika. Stejně to s ní nějak souvisí! Což mi připomíná, že v Mass Effectu mluví o kvantovým počítači :) Kvantovej počítač je tak podivná věc, že se brzo ukáže, že je nesmyslnej nebo s ním brzo zničíme celej svět. Všimli jste si, že jsem začal psát háčky nad t,d a n? Taky jsem si začal dávat pozor na mně/mě. A dávám i větší pozor na shodu podmětu s přísudkem. Další důkaz jak moc je škola neužitečná. Čeština mě zajímá po ukončení střední školy. Fyzika mě začíná bavit, až když se ji musím naučit a učím se ji sám. Užitečnost chemie jsem docenil ve čtvrtáku při studiu fyziky. Jasný, vzdělání je nutný a škola je tím pádem nezbytná taky! Kreténi! Kdo se chce vzdělat, se vzdělá a zbytek ať jim dělá otroky. Jediná věc, kterou by se lidi měli učit a která by se měla praktikovat Stejně je to smutný, že vědci nejsou ti oslavovaní a uctívání. A ještě smutnější je, co se stalo s Einsteinem. Z něj se stala ikona génia, symbol všech vědců a pokud se nad tím zamyslíte, tak je to dost degradace takovýho člověka. Ještěže nikdo neví, kdo to byl Planck, kterej si jenom tak řekl, že částice jsou vyzařovaný po kvantech (to ještě dává smysl) a intuitivně vytvořil vzorečky, který nechápu tak moc, že ani netuším, co podle nich zjistím. Hezké, že? Kreténi! Pardon. Já vás mám přece rád! Všechny! Jenom na mě nesmíte moc mluvit, moc se starat a moc se zajímat :) Co svodidla i u nás odstranit a tím by se přirozeným výběrem odstranili ti špatní řidiči? http://www.youtube.com/watch?v=2eHjGYwYJ9g (odkaz, stačí kliknout) Fascinující! A dokazuje to, jak moc jsou lidi přecitlivělí a sebestřední. Tenhle odkaz hodila nějaká konspirační stránka, kterou mám na FB (Zeitgeist, jak jsem teď zjistil) a i když je z filmu přesně ukazuje, jací lidi jsou. Ještě než se dostanu k vsyvětlení vám ukážu druhej odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=b3EnE5cNCGU&feature=fvwrel Co to říká? Že lidi jsou nasraní pořád! Je jedno, jestli je to kvůli náckům, krizi, imigrantům nebo dětem. Lidi jsou nasraní pořád a ať žijete v jakékoliv době, vždycky si budou myslet, že žijou v té nejhorší možné. Může to být i kvůli mainstreamové hudbě, kvůli tomu, že děti mají brzo sex nebo proto, že jsou všichni tlustí. Je to úplně jedno, protože žádná doba není špatná. Je taková jakou si ji uděláte. Nikdy se nebudu zajímat o politiku a nebudu nic měnit. Proč? Protože by mě i malá změna stála spoustu energie a možná by se mi pravděpodobně ani nepodařila. Proč se snažit? Nemám rád polovičatý řešení. Radši se budu starat sám o sebe a budu dělat vše proto, abych přežil v té době, ve které žiju, místo abych ji měnil. Nevím přesně kdo, ale nějakej starověkej filozof prohlásil, že další generace dětí je strašná a celej stát půjde do háje, protože děti (před pár tisíci lety!) nemají úctu k dospělým a jsou drzý. CHápete? Jistě že ano, jste přece chytří (za tu dobu, co čtete můj blog, už musíte být :)! Kdyby se každej staral jenom o sebe a ostatní lidi nechal na pokoji, maximálně pomáhal, když ta druhá osoba chce (ne, když si myslím, že mám pravdu a když můžu pomoct, ale když jsem o to požádán!), tak by všichni byli štastní.

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)