Monday, December 19, 2011

Co se člověk nedoví

při dělání ZMP Joyce se vyšukal a vyrůstal v katolické rodině v Dublinu aneb James Joyce na wiki :-D Dělám ZMP a protože se mi nechce ji dělat, tak dělám hovadiny. Poslouchám Basshuntera, čtu si komentáře a tam si všimnu, že má Tourrettův syndrom. Tak si procházím wiki, abych zjistil, co to vlastně je, protože si vybavím akorát to známý nadávání. Nakonec jsem zjistil, že to jsou vlastně "jenom" tiky (prý se čte tyky), tedy záškuby (hlavně) v obličeji, různý vokální činnosti (odklašlávání, chrochtaní....) a podobný činnosti, který člověk nemůže kontrolovat. Odložit ano, ale nakonec je to nutkání tak velký, že to stejně musí udělat. Četl jsem dál a nakonec jsem usoudil, že mám Touretta skoro určitě taky. Nějakou lehčí verzi, ale mám. Tiky mám už strašně dlouho a už jsem si na to zvykl, navíc se mi zdá že se to i zlepšuje (rozhodně se dost omezily ty vokální a i to mrkání už skoro vymizelo) a je dost možný, že jste si toho ani nevšimli (napiště pokud jo, samotnýho mě to zajímá, netuším jak moc je to výrazný). Doted jsem ale netušil, že mám Tourettův syndrom. Neemám to nijak potvrzený, ale ta definice na mě sedí. Navíc se vyskytují další poruchy jako ADHD, hyperaktivita, dyslexie, dysgrafie z nichž nekterý mám taky (tady už je to potvrzený od psychologů). Hustý, co? Mám Touretta, co máte vy? :-D Ale potěšilo mě, že prej v dospělosti mizí. Navíc mají lidi s Tourettem větší kreativitu. Fuck yea :-D A prej se to dá léčit pomocí THC. Ještě aby se povolila lékařská marihuana... Miluju dělání ZMP a už se těším na učení na maturitu, protože se dozvím strašně moc novejch věcí, objevím spoustu kapel a ještě se naučím na kytaru. Pokud při tom stihnu maturitu, tak to bude úspěšnej rok :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)