Monday, December 5, 2011

Další Vánoční speciál

Ano, znamená to, že není první. První si doporučuju přečíst, protože je vážně zajímavej. Každopádně: Štramberský uši zase zdražily. Hajzlové (furt nic... :() Nebo nezdražily a já si špatně pamatuju cenu, kažodpádně si to napíšu, at to můžu za rok zase porovnat. Ted stojí 35 a když kupuju dvoje, tak zase stojí mín, tedy 60 korun českých. Sleva! Ha! Dostali jste mě a andy mě nemá rád. Ale hovno (nope, nic)! Za prvé (to je ten blbější důvod), jde o množstevní slevu, která je logická. Čím víc vytvořím, tím je to levnější, tím pádem čím víc koupím, tím mín bych měl platit, to je v pohodě. Druhej důvod, ten hlavní, je ten, že tady se pravidla nemění uprosřed hry. Stejně jako když mají Rimmera vymazat z historie... (ted si to čtu a opravuju chyby, což je stejně k ničemu, každopádně ta věta je blbost, má to být její negace. Možná... spíš ne...) Každopádně, mě vždycky vadí, když je daná cena, daný pravidla a pak se cena kvůli nějaké akci změní. To je to co mě sere ze všeho nejvíc (možná ne nejvíc, ale hodně). Na stáncích o Vánocích se pravidla nemění, celej měsíc je daná cena 35kč a za dvoje cena 60 korun českých. A to je přece krásné :) Dneska začaly Vánoce! Proč? Kvůli štramberským uším :) Slováci jsou idioti, což není tak divný, protože idioti jsou všichni. Ale Slovenky jsou fajn, nejenom proto, že mi přijdou hezčí než češky. Prej že česky jsou nejhezčí... Tak to vůbec, v nejlepším případě druhý místo! ... Místo tří teček si dosadte dlouhej o text o tom jak jsem osamělej a místo toho abych se zamiloval na jaře jako ostatní, to na mě přichází později (Vůbec! Dřív! Já jsem napřed oproti vám, ne pozadu! :-P)... Ted jsem právě vypsal většinu textu která měla být místo tří teček, až tak jsem na vás hodnej. Byl jsem pochválen za angličtinu od rodilé mluvčí, což je dost divný, ale děkuju :) Mám alergii na mlíko :-O Asi... nebo jsem prostě jenom mutant/mimozemštan/afghánec. Hooray for me, im the lucky one! Alergie na mlíko je dost napiču! Měl bych vystupovat před lidma. Ideálně 24/7 nebo bych měl spát 24/7, obojí by vyřešilo spoustu (jeden) problém. Česky jsou k ničemu... Nebo jsem mimo. Ale spíš obojí... Jsem nějak mimo a vím proč. Asi bych s tím měl něco dělat... *krčení rameny i ve skutečnosti* BAF! Tak to bylo slabší... To se vztahuje ke článku, ne k baf, to se mi povedlo ;) Ale hovno, nepovedlo! Co? Vždyt to byl super forek... Jasně, málem jsem spadl ze židle. Kušuj! Nikoho tvůj názor nezajímá! Kromě tebe, co? ... to dává smysl! Já mám vždycky pravdu... To není prav... da... Došlo ti to, co? Jo... Mě ne! Ježíškriste Ježíškriste Co je? Nemůžete mi to vysvětlit? Zas ten kretén... Neměli bysme s ním už něco udělat? Jenže co? Tohle je nuda, už to nefunguje... Tohle je nuda, už to nefunguje... Tohle je nuda, už to nefunguje... Přehledné a smysluplně, což? No jo, snažím se předvést ;)

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)