Saturday, September 24, 2011

Jsem onanující medvídek

A ona je opilá středa Po dlouhé době jsem si prošel celej svůj blog a v rozepsaných článcích jsem našel tohle. Asi jsem měl důvod proč jsem to neuveřejnil, ale ted už to nevím, takže tady je další hovadina stará asi půl roku. Docela by mězajímalo, co se ten den stalo, protože to vůbec není můj styl... A naše děto budou narozený ve větráku. A protože větráky jsou nahovno (;)), tak je asi zabiju. Proč není legální zabít svý děti? Já jim dal život, tak jim ho snad můžu vzít, ne? A vůbec, proč tu není matriarchát, vždyt ženský jsou o tolik lepší! Počkej a bude. Proč? Ty víš! Vím! Protože ženy se osamostatnují, chtějí rovnoprávnost a nikomu to nevadí, protože je přece správný, aby měly stejně peněz za stejnou práci jako muži. Jenže nejde jenom o to Už mě to nebaví? Jo... ČERNÁ barva se rozhodla převzít vládu nad světem. Jako první si ukradla Noc, celá patří černé a nikomu to nevadí. Jako další si vzala všechno ostatní. Všichni nosí černou. Černá je sice barva metalystů (metalista nemůže být měkkej, žeano), gotyčů, ale stejně je nejpoužívanější a vám to vůbec nedochází. A já vám to neřeknu, protože mám černotu ve svém srdci. Tak to bylo gay! Přemýšlím, co vlastně potřebuju... V podstatě nic... Otázka zní, co bych dělal, kdybych to měl. To co chci nedělám a vůbec! Hooray for me, i'm the lucky one. Again and again and again... I guess that makes me the lucky one! Kdy asi přijdu o rozum? A co to bude znamenat? A proč se z tohohle blogu stává sračka? A kolik mám vlastně dětí? A proč mi krváci zadek. A co když sníme pořád, ale když jsme vzůru, sny nevnímáme, protože vědomí (jako slunce, které ve dne zakrývá hvězdy) je příliš jasné, aby nevědomým obsahům dopřálo konkrétní podobu. A proč tu mám jeden vzkaz. A! A co mám vlastně dělat? Už by mi to někdo mohl vysvětlit... A proč se to všechno vlastně děje? Asi na to nikdy nepřijdu... Kdy někoho zavraždím (zabiju? Právnickejma termínama si nejsem jistej)? A proč to udělám? Asi pro zábavu... 16.02.2011 0:57:30 Změnil se celej můj život! 4.03.2011 22:35 Nemám tušení, co se stalo 9.3.2011 16:36 Pořád mi nedošli sluchátka. Stále píšu červenou! Čeština je stále víc nesmyslnější. Návody nefungují. A klauni ožívají! A už nevím! Ale chápete, ne? Starý knihy vohodit vápnem a potom pískem a pak vodou a pak ještě hydroxid sodný a zahřát a když to nezahřejete a nezchladíte dost, tak se nic nestane. A návod vám dám a pak na vás budu řvát, že jste kreténi. Muhehehehe Odcházím...

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)