Wednesday, June 9, 2010

Seriozní myš!

Děti skákali dohromady sena Aneb čeština je sračka! A zcela nečekaně, tohle není dnešní téma. "Každý dostává, co si zaslouží aneb si piča? Chcípni!" V ZSV se řešilo domácí týrání a bylo řečeno, že oběti jsou vždycky slabý osoby. Nečekané, že? Co už je, ne zrovna nečekaný, ono to bylo jasný, ale rozhodně nelogický, je reakce žen na tohle téma. Většinou týrá muž ženu a zároven obět je slabší. To sice nějak popírá argument naší profesorky na matematiku, která nevěří pravděpodobnosti, ale zato věří zákonu schválnosti :-D Věta kterou prohlásila a které ženský věří, zní: "ženský jsou silnější a odolnější". Nebo tak nějak... Tak si kurva vyberte? Jste slabší nebo silnější? Muž týrá ženu, která se nebrání, jinak by si to nedovolil, že jo? Zdánlivě jasná situace a pak přichází argumenty žen. Že prej mají nízký sebevědomí a když je někdo psychicky týrá a ponižuje, tak jim věří. Neříkám, že ten chlap je sympaták, ani že to máme ignorovat, ale copak si za to nemůže částečně sama? Pokud nejsem debil, tak jak mi někdo může snížit seběvědomí? Tohle fakt nechápu! Ona chudinka byla celej život shazovaná rodičama :-((( No a? To jako nedokáže poznat, jestli je hezčí nebo chytřejší než ostatní. Já to třeba poznám. To jsem dobrej, co? :) Ted si říkáte, že mě rodiče podporovali a já jsem sebevědomej. Máte pravdu, ale vsadím se, že i kdyby mě shazovali, tak si stejně nakonec uvědomím, že jsem neuvěřitelně chytrej a nadprůměrně krásnej. Srovnání svých schopností s ostatníma je záležitost rozumu, ničeho jinýho! Tohle jsme vyřešili. Nebo ne? Nebo si ještě furt myslíte, že je to všechno chyba toho borce. Když se nebráním, tak mi to nevadí! Hotovo! Není co řešit. Další argument zněl, že ženě se dvěma dětmi (klasika! CHudák žena se musí starat o děti :((() vyhrožuje, že je z(a)bije, takže žena nemá co dělat. The hell? To nemá nikoho ke komu se schovat, kam utéct? Nikoho, kdo by ji podpořil? No ták! Rodinu má skoro každej a když ne, tak musí mít minimálně jednu dobrou kamarádku/kamaráda. A pokud nemá fakt nikoho, tak pořád může utéct, ne? Zavolat policii a utéct pryč, to je tak těžký? Jistě, je tady problém a to ten nejdůležitější! Vždyt ona ho miluje! Kurva, vždyt já sem doma sám a stejně se tomuhle argumentu směju! :-D Když mě někdo bije a týrá, tak se nechám ovlivnit hormonama a nechám si to líbit? Ok, v tom případě jsem piča a klidně at chcípnu! Proč kruva ženský nemůžou přemýšlet logicky? Ne že by na tom borci byli o tolik líp, ale stejně, proč kruva?

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)