Wednesday, June 9, 2010

Rubrika seriozně.

Toho si všimněte, to je důležitý! Celkově vzato mám dvě podmínky. 1. Ne ošklivá. Jo, jsem povrchní píča a nechci ošklivou ženskou, nemusí být krásná, ale ne ošklivá. Ošklivost posuzuju já a každá žena, kterou moje nabídka zaujala by to měla zkusit ;) 2. Musí se řídit logikou. Ted jsem asi za Sluncem, protože taková neexistuje, ale kdyby jo, tak můžu nabídnout sebe a to se vším co mám: 1. Krásu vnější! Své tělo nabízím se vším všudy, ale pouze k zapůjčení a poté požaduji vrácení v dobrém stavu blízkému tomu původnímu. 2. Krásu duševní! Nekecám! Jsem romantická duše a když najdu ženskou, která umí přemýšlet, jsem ochoten ji zahrnout láskou. (To zní hustě :-D) 3. Ochotu dělat sebevětší blbosti, pouze pro radost dané slečny. Počínaje fingováním hádky, jen tak ze srandy a konče zabíjením dementů. Romanticky samozřejmě! Svíčky, víno, dobrý jídlo, kudlu a přivázanýcho člověka. Pro ženu, která mě zaujme rozumem a smyslem pro humor jsem schopen udělat skoro vše. Slibuju! Zn. Jenom seriozně kruva! Šiřte mě dál, začínám být zoufalej! :-/ A aby bylo úplně jasno, jde o Albýna. Hostitel je vůl, co ženskou nenajde, páč je dement, ale naštětsí je s tím smířenej. Já jsem pořád idealista a věřím, že někde ta chytrá žena bude!

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)