Monday, June 7, 2010

Sakra!

Já sem kokot Kterej miluje fetáky a zloděje! Ale fakt! :) Sem blb, páč sem zapomněl na výročí mého geni(t)álního blogu, které bylo před dvěma dny. Za tu dobu jsem napsal 97 článků (včetně tohoto), zprostředkoval vám sondu do své duše, vysvětlil vám, že prostě mám pravdu, ačkoliv to zatím ještě nevidíte, sdělil vám více než 100 geniálních, originálních a logických myšlenek a nápadů. Několikrát jsem vás pobavil, potěšil a snad i naštval a já myslím, že za to si Albýn zasloužím velké díky a pivo pro Neznámého Hostitele, který mi ho poté předá. Děkujím vám za čtení, komentování (to byste mohli zlepšit), šíření (tohle taky) a abyste si ověřili, že jsem to pořád já a ne sentimentální, stárnoucí liberární hipík Hostitel, tak: Jděte do prdele! :)))))))))

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)