Sunday, May 23, 2010

Psal jsem

pak přišel Fail Vidíte správně, velký písmeno, on se tak fakt jmenuje. Ale z... Psal jsem text o českých vojácích, ale pak se smazal a mě se nechce ho psát znovu, takže se možná už nikdy nedovíte co si o nich myslím. Sirkopádně, dnešní téma není a nebude. Vracím se zpět ke starým časům, kdy ženský neměly prsa, mobily vážily čtyři kila, článkly nedávaly smysl a já ještě nežil. Aneb netuším, co se snažím říct, pokud vůbec něco. :-( Začíná to připomínat klaisckej "teen" blog... Docela by mě zajímalo, co by na ty články řekl psycholog nebo jinej magor, co si myslí, že mi rozumí. Což mi připomíná, nechcete mi někdo psychologa zaplatit, at si mám s kým popovídat? Když já sem tak sám a nemám nikoho s kým bych si popovídal... Jep, zcela nenápadně vám naznačuji, že i se mnou máte začít povídat a pokud jste pěkná ženská slibuju, že budu i odpovídat ;) Ok, zpět k... Bolí mě záda a to není téma, to jenom konstatuju fakt. A taky mě bolí oči, což bude asi způsobený těma dvěma hodinama a celodenním čuměním do komplu nebo to bude tím, že jsem si jedno vypíchl a celá klávesnice je plná krve a do druhý se neustále dloubu, ale kdo ví? btw, víte proč to píšu? Protože jsem na blog dlouho nic nenapsal (čuráckej dvojí zápor!) a nechci vás zklamat, což se mi tímhle článkem asi podaří. Ale slibuju, že se pokusím napsat ještě jeden o demenci lidí (:-O) ve vztahu k blogům (pravej :-O) a důležitosti dějepisu. Toho protikladu si nevšímejte. A já vím, že mě poslechnete a nevšimnete si ho, protože vůbec netušíte o čem mluvím. Uznávám, já to nefým taky... KONEC!

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)