Wednesday, May 5, 2010

A na řadu přichází politika

A humanismum A zcela nečekaně demence! V jedné nejmenované učebně s nejmenovanou třídou (nikdo z účastníků není z mé třídy :-O). Řeší se studentský volby (ještě před nima) a kdosi prohlásí: "Já volím levici. Chápu, že všichni mladí volí pravici, ale jim nedochází, že až budou mít rodiny, tak si budou myslet něco jinýho, oni vůbec nemyslí do budoucna." Vynechme fakt, že žádná budoucnost nebude a pokud bude, tak se bude platit chlupama a přejděme k teoriím. Paroubek se dostane k moci a jsem v prdeli, všichni kromě nepracujícíh a důchodců. To je moje přemýšlení o budoucnosti, nehodlám volit úplácení voličů a zadlužování. Osobně si teda myslím, že to nebude tak strašný, protože ČSSD nejsou úplní dementi a ví, že by tenhle stát přivedli do sklepa a proto většinu slibů nesplní, všechno je to jenom kvůli zisku křesel. Doufám, že mám pravdu, protože pokud ne, tak to bude ještě hodně velká prdel! To je část o přemýšlení do budoucna. Další je rodina. Mít rodinu a děti je docela hezká představa, sice to asi nevyjde, ale i kdyby, tak si děti nebudu "pořizovat" dokud na to nebudu mít! Bud se o ně postarám sám nebo nebudu mít žádný! Nechci přídavky! Jsem samostatnej, rozumnej člověk a tak nepotřebuju něčí pomoct. Radši skončím na ulici jako žebrák, než žít na úkor ostatních. Tohle byla první část konverzace a potom přišla odpověd a ta je snad ještě horší... Něco ve stylu: "To je zajímavý... Ale mě je to jedno, at si každej volí koho chce." Ne! Kruva, do fíče špatně! Tohle je přesně ten přístup, kterej nás zničí! Co se třeba hádat! Nic to nezmění, ale když mám nějakej názor, tak snad věřím, že je ten nejlepší a snažím se o tom přesvědčit ostatní, ne? Ne! Já vím, ono je jednodušší říct: dělej si co chceš, vždyt si svobodnej, než si zkusit obhájit svůj názor a zjistit, že jsem kokot, kterej neví proč by volil pravici! Tolerance je v pořádku (víceméně), je mi úplně u prdele co posloucháte, nosíte, ale koho volíte mi jedno není a nemělo by být nikomu. Vaše hudba mě neomezuje, zatímco vaše názory ano a ty je třeba z vás dostat, nejdřív logicky, což je předem prohranej boj, ale pak klidně i násilím. Minimum lidí odsuzuje antifu za boj proti náckům. Co třeba udělat antilevici, případně rovnou antidemenci a prostě to z těch lidí vymlátit? Jinej způsob totiž už fakt není! btw, ti co pod videa na Trubce píšou komentáře typu: hopec je sračka, jedině metal a opačnou verzi. Proč tihle lidi nemůžou zůstat netolerantní, ale zároven dospět a pak začít mlátit místo metalistů/hoperů/diskantů/post-hardcoristů nějaký dementy? :-(

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)