Sunday, March 7, 2010

Asi jsem na útěku

A jak se zdá, tak už několik let! Jooo! Konečně sem rebel! Aspon podle ostatních a to stačí, protože kdo/co jinej/jinýho by mě měl(o) zajímat, než názor ostatních, žeano! Co je sakra pojem "útěk z reality"? Chápu to u drog, pokud se mi podaří, až do smrti být ožralej/zhulenej/zhoubovanej/whatevr, tak sem asi z reality unikl. Tohle logiku má, není problém. Co logiku nemá je útěk z reality pomocí knih/filmů a jak se zdá, tak i hudby. Kdysi dávno jsem četl rozhovor s Blind Guardian (kdo nezná, tak metalová kapela, jejíž texty jsou fantastika a hlavně LotR) a týpek/typka se ptal/a, jestli pomocí textů, který píšou, neunikají z reality. Chápete to někdo? Tím, že píšou texty o Pánu Prstenů a nereálných věcech unikají z reality? Tím pádem když já čtu hlavně sci-fi, tak taky utíkám z reality! Pokud jo, tak he? Proč únik? Když čtu sci-fi (fantasy), tak automaticky utíkám? Nemůže se mi to třeba líbit a proto to čtu? :D Navíc fantasy je nereálný, ale sci-fi je většinou z budoucna, takže se to může stát. A to neřeším fakt, že drtivá většina knih a filmů jsou nereálný a jenom malá část je založená na reálné události. Takže kde je hranice? Fakt je útěk z reality jenom o tom, že čtu/sleduju nereálný věci nebo se to vyznačuje ještě jinak?

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)