Monday, February 8, 2010

Zamilovaní zavírají při líbání oči, protože chtějí vidět srdcem.

Náááájs! Všichni mluví o lásce, tak se přidám taky. To ze mě zase budou mít romantici (=dementi) radost :-) Láska je to co právě prožívám, bohužel neštastně. Stále na toto téma basním, ale proč? Vždyť by se mi měla hnusit, když mi přináší tolik bolesti... Je to totiž droga, před kterou se neschováš, je to nemoc, na kterou není lék a je to zároveň slast a opojení, kterého v životě jsi neviděl při snění. LOL! (můj text to samozřejmě není, žeano) atd. na téma láska toho bylo řečeno spoustu a já teda přidám pohled štastně svobodnýho, nezamilovanýho a polodementního génia Toš: je potřeba rozlišovat dva pojmy, já rozděluju lásku a zamilovanost, je jedno jak to označíte, definice napíšu později. Tyhle dva pojmy jsou něco úplně jinýho, ale stejně podle některých znamenají to stejný. Zamilovanost: ano, to je ta chemická reakce. Zamilovanost je podle mě stav, který člověk neovlivní, ale dement se jím řídí. Každý určitě byl nebo bude zamilován, někdo to ignoruje a někdo se tím pocitem řídí. kdo se jím řídí je debil, mě moje tělo "řekne": "tuhle ženu/chlapa miluješ a tak s ní(m) musíš chodit/vzít si ho." Inu, je to logické? Podle většiny ano! Část to ignoruje, což je podle mě správně, protože co jinýho se s tím dá dělat? Teoreticky se můžu logicky zamyslet, jestli je pro mě dotyčná osoba vhodná a neřešit zamilovanost, ale to už je asi trošku utopie. Láska: Přiznávám, tohle jsem nikdy nezažil a možná ani nezažiju, ale podle mě, nejde ani tak o emoce, pocity, ale o rozum. Nějakou ženu miluju, né když mi to řekne tělo, ale když já sám si uvědomím, že se ke mě "hodí", když si uvědomím, že si s ní můžu povídat o čemkoliv a nebudu se nudit. Nějakou ženu miluju, když mi pomůže, kdy potřebuju a když vím, že s ní můžu strávit zbytek života a nebudu toho litovat a můžu s ní vychovat děti atp. Tohle je láska. A aby to nebylo tak vážný, tak něco na rozesmání: Láska je jako slza. Rodí se v oku a padá k srdci. Lásku nepoznáme v okamžiku, kdy nalezneme dokonalého člověka, ale v okamžiku, kdy ho jako takového začneme vidět. (Tohle ani nechápu, to mám být s někým nedokonalým? Ne že by na světě byla dokonalá ženská, ale snad je nějaká, která se tomu blíží a přesně tu si nemám vybrat? Chápu dobře? :-O :) Milovat vady je větší láska, než milovat dokonalost. (Další takovej) Srdce dělá zázraky, ale rozum na ně nevěří. (A kurva! :-D) Abych to zkrátil: http://www.laska-laska.wz.cz/index.php?obsah=citaty EPIC! :-D

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)