Wednesday, February 10, 2010

Já už nevím, do kterejch škatulek to dávat...

Ale až mi bude šedesát! Jsem denně ožralej, denně ožralej, mám velikej pupek, smrdím a jsem špinavej! A dnešní otázka má dvě odpovědi: 3 a Včera tu bude. Která je správná? Proč vždycky na začátku odcházím od tématu? Což není dnešní téma :-O Nebe vs peklo (už sem se dostal k pointě ;) Křestani to mají úplně pomatený, neřeším, že jejich zákony jsou často zastaralý a třeba co se týče gayů je to zvláštní, ale o tom už jsem psal... Dneska bych jim chtěl poradit. Zalozžte víc stupnů pekla a nebe! Tedj sou dvě možnosti, věčný zatracení a věčný užívání. To je život, tak jednoduchej, že se dá zjednodušit na dvě možnosti? Bud utrpení nebo slast? Kdyby založili víc stupnu, tak každej bude potrestán spravedlivě, podle svýho chování. kdyby sme uvedli princip křestanů do tohohle života, tak lidi by byli bud ve vězení až do smrti nebo by byli svobodní a docrela bych se vsadil, že ve vězení by bylo (podle "platných" křestankých zásad) 99% lidí, ale to jenom na okraj. Každopádně by s tím měli něco dělat. Chodím mimo, stejně je zvláštní, že nějakej týpek vyleze na horu, po chvíli se vrátí s tabulkama a na těch jsou pravidla, kterým lidi věří a věří v ně stovky (tisíce) let. Fakt stačí vyjít jenom na horu a přinést tabulky? Dneska jsem vylezl do třetího patra ve škole a nic jsem nenapsal, ale říkám vám, že jsem mluvil se všemi bohy, kteří existují (včetně tzv. Velkýho Béčka, tedy Boha) a ti všichni mi řekli, že základním pravidlem, kterým se musí všichni řídit je, doslova: "Pokud znáš někoho, kdo se jmenuje Jan Malý a jako první a zatím jako jediný používá přezdívku Albýn, ke skrytí bůhnevíčeho (zde bohové přiznali, že to opravdu neví, protože co je jim potom? Kdo by se zajímal o jednoho člověka v ČR? Navíc se to nedá stíhat! Pak mi položil řečnickou otázku: I když je náš hodně, dokážeš si představit, že dokážeme sledovat všechny lidi a jejich myšlenky? ROFL!) , musíš mu odevzdat všechno co máš. A Jan Malý/Albýn si s těmi věcmi může dělat cokoliv bude chtít. Dalším pravidle je absolutní poslušnost Janu Malému/Albýnovi a to ve VŠEM, co by mohl chtít." Slyšeli jste slovo bohů/Boha, plnte jejich příkazy mí otroci! Zítra chci vidět podpálenou školu a pokud ne, tak to ještě odložím na pátek, ale v pátek už tam nejdu a pokud bude stát, tak poznáte b/Boží hněv. To fakt řekli ;) A ted mi řekněte, do které škatulky to mám hodit...

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)