Monday, October 24, 2011

Jsou to zase hovadiny

Ale občas se vám to může zdát zajímavý... Docela si přeju abych byl magor/ blázen, hned by byl svět logičtější a jednodušší. Možná Začínám být jako Doctor Who. Až na to, že on trpí kvůli kreténům trochu víc a hlavně s proto nim něco dělá. Škoda, že to není tak jednoduchý. Sere mě, že mě baví všechno a ne jenom jedna věc. Milovat všechno je strašně na hovno. Nakonec ot dopadá, že nedělám nic. Jsem čím dál tím mín komunikativní a když už mluvím, tak opravuju a vysvětluju kokotiny co lidi řekli. Má to jednoduchej důvod: nemám nejmenší tušení, co mám na vaše blbosti říct a pořád mlčet už začíná být divný i mě. Už by to konečně chtělo někoho, kdo je chytrej :-D Zdá se mi, že slyším stejně jako dřív, ale přesto lidem rozumím čím dál mín. Možná je to zvykem na lidskej hlas a funguje to stejně jako když jsem o prázdninách mluvil špatně a spravilo se to díky tomu, že jsem prostě začal mluvit. Ale to je trochu divný a navíc i mín pravděpodobný než to, že jsem ve sklepě. Nemám rád hodiny, kdy jsme spojeni s jinýma třídám. Vždycky jsem si říkal, že mám ve tříde jenom idioty, ale v ostatních třídách je to ještě horší. Fascinující! Lidi se dokážou soustředit, protože nemají vlastní myšlenky, kterýma by se zabavily. A docela by mě zajímalo, co vlastně děláte ve volným volným čase, kdy se opravdu nedá dělat nic jinýho než jenom přemýšlet. O čem asi přemýšlíte? Nesnáším stereo hudbu, mate mě a ničí mi uši. Občas jste všichni strašně nechutní takovým divným způsobem... Asi už jsem to psal, ale stejně jsem rád, že vám nedívám do očí, asi bych vás nesnášel ještě víc. Nesnáším jenom ty co znám, ostatní lidi mám strašně rád, dokud mi nedokážou (zatím platí, že je to jenom otázka času, snad jednou nebude), že jsem kretén a nemám důvod je mít rád, protože jsou idioti xD Měl bych najít způsob, jak se projevit a uvolnit. Možná tu ten způsob dokonce je... Tenhle svět je strašně něfunkční a přitom naprosto dokonalej. To co nevytvořili lidi je dokonalý, ten zbytek je většinou strašně nelogickej a zvláštní. Překvapuje mě, že tu vůbec dokážem žít a že někomu už nedošla trpělivost. Asi to bude tím, že člověk, kterej na to má, ví že to nemůže udělat a kreténi, co si myslí, že můžou, to neumí. Možná proto ten svět funguje, tak jak funguje, zabránit schopným se rozvíjet a dělat co chtějí a umožnit kreténům žít svobodně bez omezování. Tohle se mi povedlo... :-D Přemýšlím jestli je pokrok, že už nechci lidi vraždit, ale místo toho mě jejich chování dohání k sebevraždě. Ne že bych se na to chystal, ale třeba jednou... Jsem tolerantní, strašně hodnej a milující a nikdo to neví. Místo toho si myslí přesnej opak... Mám ošklivý zuby :D Asi už mě nenapadá co víc hezkýho napsat, kromě jedné věci, o které píšu už moc dlouho a kterou už bych konečně mohl vysvětlit... Ale dneska ne...

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)