Monday, June 13, 2011

Nevím jak začít

Nevím jak skončit A už vůbec netuším, jak zaplním to mezitím. Každopádně to potřebuju. Asi bych začal tím, že sex kazí svět. Dokud byli všichni malí a o sexu jenom snili všechno bzlo v pohodě. Ted už je sex reálnej a všechno se sere. Žesnký jsou idioti a každá ženská když se opije, tak se začne líbat s náhodným borcem v okolí. Wtf? A jsem přesvědčen o tom, že jsme pořád ještě dost mladí a za pár let (měsíců) bude líbání nahrazeno přímo sexem. K tomu několik poznámek: Proč to ty ženský dělají? Vždyt si to stejně neužijou? Proč jsem tak jinej a představa mrdání s ženskou v místnosti se čtyřma spícímá kamarádama mě děsí? Proč mi samotnej sex přijde jako strašně vtipná záležitost? Deset minut se svíjet nad ženskou, divně se tvářit a hlavně (!) poslouchat ten strašnej zvuk plácání koulí (Kdybych nebyl vzhůru už při tom, co si povídali, asi bych Karmen zabil, protože by to bylo to nejhorší probuzení vůbec) a pak se udělat. WTF? Nejsem asexuál, nejsem gay, ale sex je prostě vtip! A Karmen, ne není to tím, že jsem to ještě nezažil a klidně se vsadím ;) Pokud názor změním, tak vám to řeknu, ale vsadím se, že nezměním. Sex je prostě soukromá věc a pokud chce někdo mrdat mezi lidma, tak tak aby to oni nevěděli nebo jim to nevadilo. Trošku tolerance dopiče! Pomalu se dostávám ke své ideální přitelkyni. Začínám si konečně uvědomovat, jak má vypadat a čím dál víc se obávám, že i když určitě existuje a možná ji i znám/budu znát nikdy se s ní nedám dohromady. Docela mě děsí představa života se ženou. Spaní v jedné posteli každej den po třicet let, zatímco kolem pobíhají děti, kterým budu chtít dát svobodu, ale zároven budu chtít, aby nebyli kreténi jako vy všichni a chápali, že sex je vtip a osobní věc! S tím souvisí další věc. Ta vysněná žena nebude krásná, teda může být, ale určitě bude roztomilá a to je upřímně řečeno, to nejhorším, co může být. A nejhorší jsou roztomilý ženský, co nejsou nevinný! Roztomilý ženský musí být nevinný a hodný! A pod pojmem roztomilá ženská si představujete něco jinýho než já...

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)