Sunday, May 15, 2011

Here we go!

http://www.youtube.com/watch?v=PA8TaIcJCqY Tohle bude asi trochu HC, ale předem upozornuju, že nemůžu popsat Boha, protože jedině Bůh je tak dobrej, že se může popsat sám. Nikdo jinej na to nemá. Jedině Bůh se zná natolik dobře, že se umí popsat. Já Bůh nejsem a tak to neumím. Druhá věc, popisuju Boha, tak jak ho vidím já. Což znamená, že nemusím být přesnej ve své představě. V mým názoru budou chyby, některý tam vidím, některý ne a možná je uvidíte vy. Nikdo je nedokáže vysvětlit, ale to neznamená, že moje představa je špatná. V tomhle mají křestani pravdu. Bůh je nepochopitelnej a jeho záměry nejsou jasný. Proč? Protože nejsme Bohové, nemůžete chápat někoho, kdo je v jiné rovině myšlení. Dokážete pochopit a představit si myšlení mravence? Nebo psa? Asi těžko... Sakra, vždyt se lidi, ani nedokážou vcítit do ostatních lidí. Jak máme pochopit Boha? A ted už přímo k Bohu. Každej z nás má určitý vlastnosti, schopnosti. Někdo je tichej, někdo je netolerantní. Někdo je génius na hudbu, někdo umí běhat stovku za devět vteřin. Tohle všechno jsou extrémy na jednu stranu v určité vlastnosti. Pak máte určitý vlastnosti zhruba uprostřed. Snažil jsem se na nějakou přijít, ale moc dobře to nejde, protože průměr se u vlastností určuje špatně. Čím se řídit? U tolerance máte nácka, kterej nesnáši všechny, hipíka, co miluje všechny, ale kde je průměr? Ten, co miluje a nesnáší zároven. Co když je průměr hipík a nikdo si ani nedokáže představit, jakou lásku může může člověk k druhýmu mít. Nebo je průměr nácek a ve vesmíru je rasa, která něco nenávidí, tak moc, že si to nedokážeme představit. Těžko říct... Každopádně jsme všichni složení z milionů vlastností a schopností a fyzickejch předpokladů a všechno máme na nějakým stupni. Bůh je průměr Zní to divně, ale Bůh je průměr a tak chápe hipíka. Když se budete s Bohem bavit, tak vám porozumí. Ve všem! Bude přesně chápat, co si myslíte a proč si to myslíte. Jenže on bude chápat všechny. Bůh stojí uprostřed všeho. Nemiluje metal, nemiluje pop. Neužívá si basy víc než výšky. On miluje všechno a nesnáši všechno stejně. Bůh umí hrát na bicí. Většina lidí neumí, ale jeho nejde posuzovat podle počtu lidí, co to umí. Bůh umí všechno. Možná hraje líp než já, možná hůř. Kdoví, kde je průměr? Umí Bůh hrát líp než korejci? Kdo ví, možná jsou korejci, ted, v tomto momentě, nejlepší v hraní jak to jde. Možná jsou na tom oproti někomu dalšímu stejně jako já proti nim. Ale Bůh je uprostřed. Bůh neumí všechno nejlíp, proč? Nepotřebujete být génius v muzice, abyste řídil svět. Nemusíte být geniální politik. Nemusíte běhat stovku za tři vteřiny, abyste řídil svět. Co potřebujete, je vědět všechno. Od každýho trochu, zkusit všechno a v průměru přestat. Říkate si, že si odporuju, když říkám, že Bůh umí všechno, ale přitom je průměr? Co může být víc než všechno? Kdo ví? Možná melu hovadiny, možná jenom nejsme schopní pochopit, co je víc než všechno. Netvrdím, že mám pravdu. Tvrdím, že ji má Bůh a Bůh ví všechno a umí všechno, protože má průměrný znalosti, schopnosti. Když zprůměrujete všechny malý detaily, ze kterejch se skládá člověk, pes, jakejkoliv mimozemštan nebo cokoliv jinýho. Když zprůměrujete vlastnosti tohohle vesmíru, kryglu co mi stojí na stole, novýho monitoru co mám nebo třeba Slunce, dostanete Boha. Nedává to smysl! Mě to dává smysl jenom o trošku víc než vám! Ale jsem otevřen diskuzi. Hodlám to rozebrat a popsat ještě víc. Do té doby bych byl rád za jakýkoliv otázky nebo poznámky k Bohu.

1 comment:

  1. Jsem rád, že píšeš. Nicméně dotaz, víceméně chápu, co tu sděluješ, ale nechápu, proč by Bůh neměl umět všechno dokonale. Myslíš, že by pak nerozuměl těm, co to umí jen trochu? Proč? Myslíš, že kdyby absolutně nenáviděl, nedokázal by zároveň absolutně tolerovat?

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)