Wednesday, July 14, 2010

TM TM TM TM

aneb čtvrté prozření Dnes jsem po dlouhé době dostal vzkaz od TM. Rozhodl se zodpovědět některé otázky lidstva a já vám zde volně přepisuji, to co mi řekl Temný Mozel. Posmrtný život existuje, přesněji: může existovat. TM sleduje vše a díky jeho dokonalému (dokonalému v jeho měřítku, jak už bylo řečeno, nám by možná připadal zvrácený a šílený) myšlení je schopen v mžiku rozhodnout o všem. Po smrti lidí (možná i dalších živých organismů z jiných planet) je každý člověk testován a pokud si TM myslí, že je "zajímavý" (přesná hodnotící měřítka nejsou známa), je mu umožněno cestovat do dalšího světa. O "posmrtném" životě se nic neví, ale byly mi přislíbeny další informace později. Není vyloučené, že i Země je plná už mrtvých lidí a my všichni jsme "duše" někoho jiného. Zde TM pouze naznačil, že je něco takového možné, ale zatím tento názor nepotvrdil. Kdo ví, co tím myslí... Ptal jsem se Mozlu, proč mi to všechno říká, proč zrovna ted a proč si vybral mě. Odpověd zněla: jenom něco zkouším. Přeberte si to jak chcete...

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)