Wednesday, July 21, 2010

Já vihrál

Ne, není to o gramatice! Já ani nevím, o čem to má být. Ale jde o to, že když vihraju, tak sem kurva vihrál, ne?! Hraju minions (mín složitější dota, akorát s tankama. ) 1v1 a evidentně prohrávám, tak kašlu na hráče, kašlu na všechny věže a jdu rovnou po té hlavní, kterou když zničím, tak sem vyhrál. Dorazím chvíli dřív než on k mé a vyhraju. Potom mi protihráč napíše: nub way to win. WTF? Já vyhrál, protože umím poznat, kdy je lepší se vykašlat na nepsaný pravidla a jít rovnou po hlavním cíli. To sem fakt noob, protože umím poznat, kdy prohrávám a kdy je lepší změnit taktiku? Počítá se vítězství, ne to, jak sem hrál nebo jak sem se k němu dostal, prostě jsem vyhrál, tak STFU noob!

5 comments:

  1. měl by sis najít holku:D

    ReplyDelete
  2. A ty seš kdo? Jinak dík za radu/doporučení/whatever, i když nechápu pointu...

    ReplyDelete
  3. náhodný čtenář :D btw tvůj blog ale hodlám číst dál, protože sem se fakt pobavil a jen že by si pak měl lepší věci na práci než se hádat s někým kvůli blbý pc hře ;-)

    ReplyDelete
  4. Beru to jako kompliment, takže dík :)
    A přítelkyně by imho nepomohla, mě hádky a psaní hovadin baví a nehodlám se toho jen tak zbavit ;)

    ReplyDelete
  5. to po tobě taky nechci :D byl bych sám proti sobě,ale podle toho co píšeš(myslím o holkách)by ti nějaká asi přišla vhod :P

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)