Wednesday, December 15, 2010

Kurva, do píče, lidi sou kokoti

aneb když jdu před Vánocema nakupovat A at si nikdo nemyslí, že zrovna na něj se ten titulek nevztahuje! Každopádně jsem si všimnul, znovuuvědomil spoustu věcí. O všechny, na který si vzpomenu, se hodlám podělit, ale sou to hovna. -Sprostý slova ztrácí význam, to mi došlo už dávno, ale platí to. Nadávám jak piča a ono to kurva nic nedělá. -Ztratila se kočka (fuck yea.) aneb andy seš zlej, chudák kočka! Kdyby to byl člověk, tak mlčím, ale prostě chudák kočka! -Štramberský uši zdražili (Dopyče!) -Lidi jsou kokoti -Lidi jsou kokoti, co neumí chodit -Lidi jsou kokoti, co neumí chodit a když to umí, tak chodí neuvěřitelně pomalu. Nkdo si nestěžuje, že nedošel tam kam chtěl, ale stejně to vypadá, že se lidi nehejbou. To musí porušovat nějaký fyzikální zákony, ne? -Už to mám! Oni se hejbou dozadu, ale vypadá to, že se nehejbou vůbec a protože se hejbou dozadu, tak se dostanou tam kam potřebují, ale v opačným pořadí. Místo z domu do práce, pak do Tesca (ne, nedostal jsem zaplaceno, ještě bohužel nejsem ordinace, ale agregát od Jamallu!) a zpět domů, cestujou z domu do Tesca, pak do práce a pak zpět domů! -Policajti jsou lidi (;-)), takže jsou kokoti, co neumí chodit a pokud jo, tak chodí neuvěřitelně pomalu, ale jako bonus k policajtství (nemají to jako povinnost?) ještě blokují dopravu tím, že se zastaví uprostřed východu z Tesca (Tesco, už mi dlužíte pět litrů, s tím posledním Tescem je to teda 7.5 a s tím úplně posledním je to 10, ale kdo by řešil detaily, žeano?) -V ... (nechci je zruinovat, jinak mi už příště nic nedají) mají slevu na Bohemia chips z 31 kč na 23. Nevím jestli na všechny druhy (asi jo), páč já si kupoval jenom jedny. -Lituju, že jsem si koupil jenom jedny Bohemia chips (Další peníze :) -Ne, nelituju, že jsem si koupil dvoje Štramberský uši, i když jsou dražší než minulej rok -Svobodák je strašnej v tuhle dobu a ano, kauerová kecá nebo byla lehce přiopilá, takže ji to přišlo fajn. -Stánek s ušima je naštěstí úplně na kraji a je vidět ze směru masaryčky už z dálky :) -Od výrobců Štramberských uší nic nechci, protože jinak by byly příští rok zase dražší. -Nemám rád kozačky! Hodně! Z několika důvodů. -Nemám rád zimu z důvodů, který by jste vážně nečekali. Což trochu souvisí s těma kozačkama. -Slyšel (ne potkal, neplést dohromady!) jsem ... -Předchozí bod byl skrečován, protože kdyby nebyl, tak z něj vyčtete zcela lživé informace, které jsou čirou náhodou pravda. -Vánoce jsou sračka! -At žijou Mozlovińy! -Co jsou Mozloviny, vysvětlím v prvním rozhovoru pro časopis/dokument/stránku/co já vím?, kde se jako téma objeví Vánoce. -Vánoce jsou čirou náhodou kopie Mozlovin. -Předchozí bod je část textu pro onen rozhovor. -Tenhle bod jsem zapomněl -Je tu 25 bodů, pokud počítám i tenhle -Část z toho, co jsme chtěl napsat jsem určitě zapomněl. -Velká část tohohle textu byla promyšlena za cesty zpět z Tesca (ted už můžu), hlavně na cestě z křižovatky koliště-moravák, což souvisí s bodem 16 (hledej šmudlo ;) -S bodem 16, evidetně souvisí hodně věcí, dokonce i body 18 a trochu 13 -Souvislosti vznikají zcela náhodně, já je neovlivnuju. -A nebo jsem fakt už zoufalej. -Ted jsem prozradil strašně moc a někdo na to přijde -Vzpomněl jsem si na další bod, který zase souvisí s bodem 16 a bodem předchozím. Až přijdete na to, na co máte (Což je trochu divný, protože je úplně jedno, jestli na to přijdete, takže slovo máte je hovadina), tak se úplně změní moje vnímání vašeho světa a s trochou štěstí se zlepší vnímání mýho (oprava: mých) světů. -Tímto bodem budu končit -Kecám! -Tenhle už je ale úplně poslední. Teda kromě toho dalšího -Dnes snad vydám ještě jeden článek. Těšíte se? EDIT: Tak ten jsem zapomněl! Ale fakt, nekecám, já zapomněl, co jsem sem chtěl napsat, ale vím, že to bylo cool. EDIT2: Jednou, až budu ležet na smrtelné posteli si přečtu svoji povídku Roztržitý profesor, muž, práce a pointa a uvědomím si, co jsem jí chtěl sdělit a až to zjistím, tak si vzpomenu o čem měl být Roztržitý profesor, muž, práce a pointa 2 a v dalším životě napíšu druhej díl, kterej bude o ničem a tak dál v dalších životech. -Absolutně poslední bod nebo edit. Slibuju, že už nic nepřidám! -Snad...

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)