Tuesday, August 31, 2010

Fuck you dolphin!

And fuck you whale! Vypadá to, že to někdo viděl. To je sice trochu zklamání, ale naštěstí se stejně nedozvím kdo to ví, takže to mám v gliči. A to že nevíte o čem mluvím mám taky v gliči a to že nevíte co je to glič, tak to mám úplně v gliči. Dnes budeme mluvit o jídle. Ve skutečnosti je to hovadina, ale mě to přijde zajímavý. V poslední době jsem si totiž začal mnohem víc vychutnávat "obyčejný" jídla. Burritos na pradědovi byly sice výborný, ale zajímalo by mě, jak dlouho bych je vydržel jíst, zatímco rohlíky s medem/marmeládou jím na snídani už několik let a najednou to chutná líp než předtím. WTF? Burger ze stans je sice taky strašně dobrej, ale představa, že ho jím každej den jednou až dvakrát mě zrovna moc neláká, zatímco na stupidní rohlík s medem jsem se včera večer strašně těšil. WUT? Pointa žádná není, ale dnes/zítra bude jeden s pointou ;)

No comments:

Post a Comment

Thank you for any comments :)