Tuesday, January 5, 2010

Tákže

Á to je všechno! A v-v-v-vo-vo vo tom to je! Třídní schůzky ftw, teda wtf? Teda ani jedno! Spíš mám jenom dotaz, matka si neustále stěžuje, že mám špatný známky. Problém je ten, že zatím moc nemám důvod se učit. Sestra měla mnohem lepší a proč se učila? Protože chtěla. Matka měla lepší známky, protože chtěla. Obě k tomu asi měly nějakej důvod, já ho nemám a zatím mi nikdo nepodal žádnej rozumnej, takže se ptám těch co mají lepší známky, proč mají lepší známky než já? Proč se učí víc než já aby místo projití měli hezčí známky, proč mají radši trojky než čtverky, když to samozřejmě stojí větší úsilí. Jednodušše, proč se snažíte? Rád bych odpověd od všech, co mají lepší známky než samý čtverky. A pokud máte i nějakej logickej důvod, proč se učit, tak sem s ním. Mě by možná nedělalo problém mít lepší známky. Kdybych měl důvod...

2 comments:

  1. Já mám výrazně lepší známky a to se doma neučím, na vážnější věci se učím v šalině to ráno (to je tak 20min, což je dost) + o všech přestávkách. Možná víc dávám pozor v hodinách, těžko říct.

    ReplyDelete
  2. Je to tak, jak říkáš. Můj úhlavní kamarád spokojeně prolezl gymplem se trojkama, čtyřkama, protože se do pitomejch chemií a fyzik prostě nenutil. Já měl jedničky dvojky, protože jsem se občas nutil. Z jazyků jsme měli trojku oba.

    Na vejšce můj úhlavní kamarád dělal, co ho baví, odjel na rok do Řecka a teď si přivydělává učením (!) angličtiny...nechápu...zatímco já musím \"na starý kolena\" do Lipska, abych se naučil trochu němčiny...několik let po něm.

    Takže otázka je položená správně: to důležitý, je najít si, co tě vlastně baví. A ze zbytku můžeš mít klidně čtyřky. (Jenom nesmíš jít na medicínu. S tímhle přístupem se totiž nenaučíš (m)učit a tam se šrotí bez přestávky šest let. Zato třeba na ekonomce, doporučuju, tam se učíš fakt jenom hooodně zřídka.)

    Zdravím!

    ReplyDelete

Thank you for any comments :)